Arbeloa hakeme çattı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arbeloa hakeme çattı
Real Madrid'in savunma oyuncusu Alvaro Arbeloa, Şampiyonlar Ligi'nde Manchester City ile 1-1 berabere kaldıkları maçın hakemi Gianluca Rocchi'nin hatalı bir penaltı kararı verdiğini düşünüyor.

Kulübün resmi internet sitesine açıklamalarda bulunan Arbeloa, "Penaltı pozisyonunda ben yere düştüm. Agüero da topa yetişemeyeceğini anlayınca kendisini yere bıraktı. Bu durumdan çok rahatsızım. Penaltı olmayan bir pozisyonda size karşı penaltı verildiğinde sinirlenmeniz çok normal. Ayrıca kırmızı kart gördüm ve rakibimiz skoru eşitledi. Bu yüzden sahayı mutsuz terkettim. Hakeme hiçbir şey söylemedim." dedi.

Bazı maçlarda çalınacak bir düdüğün bile maçın skorunu direkt etkilediğini belirten Arbeloa, "Bu o tarz bir maçtı. Ama sonucu kabullenmek zorundayız." dedi.

Arbeloa, cezalı duruma düştüğü için Real Madrid'in Ajax ile oynayacağı grubun son maçında forma giyemeyecek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
503
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
407
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
394
Haydar


Üst Alt