Haydar
Emekli Yönetici
Arbeloa hakeme çattı
Real Madrid'in savunma oyuncusu Alvaro Arbeloa, Şampiyonlar Ligi'nde Manchester City ile 1-1 berabere kaldıkları maçın hakemi Gianluca Rocchi'nin hatalı bir penaltı kararı verdiğini düşünüyor.
Kulübün resmi internet sitesine açıklamalarda bulunan Arbeloa, "Penaltı pozisyonunda ben yere düştüm. Agüero da topa yetişemeyeceğini anlayınca kendisini yere bıraktı. Bu durumdan çok rahatsızım. Penaltı olmayan bir pozisyonda size karşı penaltı verildiğinde sinirlenmeniz çok normal. Ayrıca kırmızı kart gördüm ve rakibimiz skoru eşitledi. Bu yüzden sahayı mutsuz terkettim. Hakeme hiçbir şey söylemedim." dedi.
Bazı maçlarda çalınacak bir düdüğün bile maçın skorunu direkt etkilediğini belirten Arbeloa, "Bu o tarz bir maçtı. Ama sonucu kabullenmek zorundayız." dedi.
Arbeloa, cezalı duruma düştüğü için Real Madrid'in Ajax ile oynayacağı grubun son maçında forma giyemeyecek.
Kulübün resmi internet sitesine açıklamalarda bulunan Arbeloa, "Penaltı pozisyonunda ben yere düştüm. Agüero da topa yetişemeyeceğini anlayınca kendisini yere bıraktı. Bu durumdan çok rahatsızım. Penaltı olmayan bir pozisyonda size karşı penaltı verildiğinde sinirlenmeniz çok normal. Ayrıca kırmızı kart gördüm ve rakibimiz skoru eşitledi. Bu yüzden sahayı mutsuz terkettim. Hakeme hiçbir şey söylemedim." dedi.
Bazı maçlarda çalınacak bir düdüğün bile maçın skorunu direkt etkilediğini belirten Arbeloa, "Bu o tarz bir maçtı. Ama sonucu kabullenmek zorundayız." dedi.
Arbeloa, cezalı duruma düştüğü için Real Madrid'in Ajax ile oynayacağı grubun son maçında forma giyemeyecek.
