Arayüz tavsiyesi ? :(

Navy_156

Üye
    Konu Sahibi
Arayüz tavsiyesi ? :(
Arkadaşlar ben samsung galaxy y kullanıyorum rami yormayacak güzel bir launcher tavsiye edermisiniz? yandex.shell'i çok beğenmiştim ama çok şarj yiyor
 

mcnpl4

Üye
rami yormayan holo launcher var digerleri hep ayni degerde ram harcar nerdeyse

- - - Eklendi - - -

launcher 360 var bide
 
Smart launcher cok guzel ama surumu bulamadim