keremerson
Üye
Eyvallah dstum abimde N70 var bende 6120c. Bendeki sürüm daha yeni kullanışlı acaba N70 içinde son sürüm bilen varmı teşekkürler paylaşım için
sağolasın
Teşekkürler Kardeş
emegin için tsk
emeğine sağlıkpaylaşım içinteşekkürler
tesekkur ederim emegine saglık
Teşekkürler Emeklere
Önemli değil arkadaşlar



