Arayanın Resmini Tam Ekran Gösterebilen Program

Sponsorlu Bağlantılar

keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah dstum abimde N70 var bende 6120c. Bendeki sürüm daha yeni kullanışlı acaba N70 içinde son sürüm bilen varmı teşekkürler paylaşım için


Teşekkürler Kardeş


emeğine sağlıkpaylaşım içinteşekkürler

tesekkur ederim emegine saglık

Teşekkürler Emeklere

Önemli değil arkadaşlar :oke:
 


pamukk

Üye
telım n95 uymadı calısmadı yaaa
 
fazo

fazo

Üye
teşekkürler
 

S.demir

Üye
Eyvallah
 
com_angel

com_angel

Üye
eline emeğine sağlık crakli olması extra güzel oldu
 

s.sahin39

Üye
teşekkürler
 
macco

macco

Üye
N70 de calısıyormu bı deneyelım bakalım emegıne saglık:)
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
saol ellerine sağlık:)
 
crazy_wolf

crazy_wolf

Üye
saol arkadaşım
 

ahmet_57

Üye
ya arkadaşlar ben aradığımda bende tam ekran çıkıyo karşı taraf aradığında çıkmıyo nasıl yapcaz ayarın bilen varmı
 

dj_velocity

Üye
saol
 
luupuus

luupuus

Üye
sağol
 
eneserciyes

eneserciyes

Üye
arayan kişilere özel resim atayabiliyoruz herhalde öyleyse çok harika olur
 

noble34

Üye
arkadaşlar aslında program çok güzel ama ben outlook 2007 kullanıyorum ve e65 kullanıyorum şimdi outlookun kendi içinde resim ekleme bölümü var ben e 65 ile senkronize ettiğimde e 65 in kendi rehberinde otlook un resimleriyle beraber senkronize oluyor ama bunda elle tek tek girmek gerekiyor buna bir yorumunuz varmı varsa süper olur çünkü 1600 kişi var telefonda (satış işiyle uğraşıyorum da :) )
 

fyd_14

Üye
saolasında jar olanı yoq mu bea :(
 

oğuzata

Üye
N 70 Için Fscaller Yokmu çalışmıyor
 

realclan

Üye
okkkk
 

katilfasulye

Üye
teşekkürler.
 

mahfi

Üye
eline sağlık

--------------- Ekleme ---------------

inmiyor
 
Atakan

Atakan

Üye
saolasında neyse
 


Üst Alt