güle güle kullaneline saglık
öncelikle eline sağlık paylaşımın için teşekkürler bu program n73 te çalısıyormu acaba

bu 2rd sana 3rd lazım o yüzden şuraya bi bak --> Symbian 9.1(S60 3rd)Sistem Araçları Uygulamaları - MaxiCep Forumteşekkürler
cok güzel olmus tesekkürler
teşekkürler arkadaşım...

emeğe saygı
teşekkürler..........
Teşekkürler Arayip Bulamadiğim Programlar
emegine saglık kardes eyvallah
teşekkürler
