Telefon Tavsiyesi Araştırmalarımdan sonra tavsiye istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

egalix

Üye
    Konu Sahibi
Araştırmalarımdan sonra tavsiye istiyorum
Arkadaşlar yeni üye olsamda forumun sıkı takipçisiyim ve bir haftadır telefon arayışındayım.sınır 600 tl.

samsung s8003 jet..nokia c5-03..nokia c6-01..samsung wawe(hangi modeli iyi bilmiyorum)..vodafone 945 bu telefonlar arasında kaldım,önerilerede açığım.

Telfonun videoları rahatlıkla açabilmesi ve monteden üstün özelliklere sahip olması basmatik degil dokunmatik olması gerekir.Nokia 5800 ı lütfen önermeyin.şimdiden teşekkürler:naughty:
 


Starsley

Kesinlikle c6-01 8mp kamera HD Video kaydı amoled ekran adobe flaş player 10.1 adobe flaş lite 4 olsun süper bi telefondur zaten wave üretimden kalktı yani sana önerim c6-01 :oke:
 
safakk

safakk

Üye
c6 gerçekten güzel telefon 600 tl ye alınacak en iyi telefon :)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
C6-01'e tam gaz ilerle herşey var telefonda, ben de almayı düşünüyorum yakında ama önce şimdiki telefonumu biraz daha kullanmam lazım :)
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
C6-01 almamak nasıl diyim bu telefonların yanında bilgisayar gibi kalıyor
 

Lacrymosa

Üye
Wave hepsinden daha iyi. 8 MP kamera 5 MP kameradan daha iyi diye bir şey yok. İnanmayan alıp kıyaslayabilir. Wave'in kamerası çok daha iyi. Ekranı zaten kıyaslamak ayıp olur. Wave ekrana dokunmana gerek yok. Parmağının ucundaki bir hücre ekrana yaklaşsın yeter. Abartmıyorum. Nokia ise şöyle bir lafla özetlenir: Eşeğe altın semer vursan eşek yine eşektir.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Wave hepsinden daha iyi. 8 MP kamera 5 MP kameradan daha iyi diye bir şey yok. İnanmayan alıp kıyaslayabilir. Wave'in kamerası çok daha iyi. Ekranı zaten kıyaslamak ayıp olur. Wave ekrana dokunmana gerek yok. Parmağının ucundaki bir hücre ekrana yaklaşsın yeter. Abartmıyorum. Nokia ise şöyle bir lafla özetlenir: Eşeğe altın semer vursan eşek yine eşektir.
sen hastasın ya :kop:
 
pRime.

pRime.

Üye
C6-01 al sen arkadaşım, dene kullan bayılırsın hemen. Bence 700 liraya alınabilecek en uygun telefon.
 

egalix

Üye
    Konu Sahibi
Zaten wave II beni aşar.İlk sürümlerinide inceledim abartılacak birşey yok.Jet i 500 liraya bulmam kafamı karıştırıyor ama en iyisi c6-01 gibi.:hmmm
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
şüphesiz c6-01 alabileceğinin en iyisi şayet bütçem n8'e yetmeseydi c6-01 alma fikrimde vaardı
 
pRime.

pRime.

Üye
Zaten samsung jet alma dostum ben kullandım ve inan 800mhzlik işlemci varmış gibi hissettirmiyor.
 
ricardo45

ricardo45

Üye
sakın samsung jet alma,beni mahvetti o telefon.hayatımda hiç bu kadar kahrolmamıştım.bir gün bile mutlulukla kullanamadım.zaten bi süre sonra ekran lekelenecek sonra dokunmatik arızalanacak,söylediklerim ben ve 4 arkadaşım tarafından sabittir,hepimiz telefonları anca sokağa atma durumunda satabildik.ayrı yerlerden ayrı zamanlarda almıştık ama hepimizin sıkıntıları aynıydı.hakkımı helal etmiyorum samsunga bu yüzden,800tlmi yedi hakkını vermedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt