Aras Abi (istek)

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
Aras Abi (istek)
abi şu cafcaflı imzalarından bir tanede bana yapsan
 
Tepkiler: x-scarface
Albay ol gel tamamdır
 
Tepkiler: -Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
yapma abi ya 3 ay sonra ancak
 
Benim imzalarım albay harici görünmüyor
 
Tepkiler: -Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
tamam öyle olsun
 
Niye ben imzacı başımıyım
 
Tepkiler: -Akıncı
Akıncı boş vaktimde ben sana yaparım
 
Tepkiler: -Akıncı ve x-scarface

MrExpert

Üye
Banada Kabızda Yapıcam dedi hala bekliyorum Yakında dayanamayıp kendim bitane yapıcam.
 
Gençler imzama dikkatli bakın sürüm yükselttim
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
radyoya el atmadıydın o kaldıydı sadece bana yapmıyon ya
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
albay istiyor ahmet abiyi cagiracam
 
İmzanın tanesi 10 lira gençler paraları mrtech yaşar topluyor
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
tamam bozuk var mi