arama yapmadan konu açanlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arama yapmadan konu açanlar
slm

arama yapmadan konu açanların konuları silinirken -10 maxipuan silinsin böylece 10 puan caydırıcı olur ve herkes önce arama yapar. özellikle sırf kontör için durmadan milattan kalma konu acanların sayısı düşer.

sadece bir öneri
 


Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
İyi fikir hatta -10 değil -20 bile olabilir..
 
Ozan

Ozan

Admin
Öyle bir ayarlama yaparsak, o zaman da baslıgı silerken daha önce olup olmadıgına bakmalıyız bu bizim için bir dezavantaj.

Oto. script olarak ayarlarsak da;
Yani örnegin kisi kendi silinsin ister konuyu, 20 puan gider yine.

Ancak devamlı aynı konuları arama yapmadan açanlardan abarttıysa maxipuan sıfırlıyoruz, devam da ederse üyeyi banlıyoruz.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
tamamda 1 ay önceki konu ya yazı yazmakda yasak ondan olmaz
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Öyle bir ayarlama yaparsak, o zaman da baslıgı silerken daha önce olup olmadıgına bakmalıyız bu bizim için bir dezavantaj.

Oto. script olarak ayarlarsak da;
Yani örnegin kisi kendi silinsin ister konuyu, 20 puan gider yine.

Ancak devamlı aynı konuları arama yapmadan açanlardan abarttıysa maxipuan sıfırlıyoruz, devam da ederse üyeyi banlıyoruz.


şikayet et buttonu ile olabilir
örneğin konu tekrarını şikayet eden kişi diğer konunda linkini koysun böylece siz extradan arama yapmamış olurdunuz.

ii forumlar
 
toprakumit

toprakumit

Üye
İyi fikir!!! Bencede ama sadece bu iş kontör için olmaz dostum... Zaten kontör dediğin nedirki 4 bilemedin en fazla 15 YTL.... Allaha şükür benim hat Faturalı :D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İyi fikir!!! Bencede ama sadece bu iş kontör için olmaz dostum... Zaten kontör dediğin nedirki 4 bilemedin en fazla 15 YTL.... Allaha şükür benim hat Faturalı :D

sözüm sana değil zaten :)

ama millet kontör uğruna neler yapıyor.
tam gün onlineyim hemen hemen
gelen giden sacma sapan şeyler yapmaya başladı
sanırım 12-15 yaş arasıda çok war bu son zamanlarda
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Konuları Yanlış Bölümlere Açanlar Da Biraz Daha Dikkatli Olursa Güzel Olur.
 
POWER

POWER

Üye
Kanıu açmış olmak ve maxipuan uğruna ne ler dönüyor neler.Biz çoğunu yakalıyoruz ama sizide bilinçli olmaya duyarlı olmaya davet ediyoruz böyle bi durumda ltfen şikayet et butonunu kullanınız :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
sözüm sana değil zaten :)

ama millet kontör uğruna neler yapıyor.
tam gün onlineyim hemen hemen
gelen giden sacma sapan şeyler yapmaya başladı
sanırım 12-15 yaş arasıda çok war bu son zamanlarda
Biliyorum dostum sözünün bana olmadıgını sadece benim demek istedigim her sey maddiyat degil. Maneviyatı da korumak lazım. Bu aileyi kontörler bozamaz demek istedim. Ama dediginde haklısın yas gurupları epey ufak! Ama buna yapacak bisey varmı, bu sorun!!! :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt