Aralık itibariyle son versiyonlar !

.fatih

Üye
abi bide google eart diye bir program var ama açamadım yardım aderseniz sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim herkese
 

1lk3

Üye
Gokhan43' Alıntı:
Telefoncularda yükletebilirsiniz.

Adamım telefoncularda yükletiyosun ama biz nasıl yükleriz onuda anlat!!!!!:
 

Alive

Üye
1lk3' Alıntı:
Adamım telefoncularda yükletiyosun ama biz nasıl yükleriz onuda anlat!!!!!:

Ver Kvk ya yüklesin..Ama kvk dan bile saglam cıkmıyo telefonun..Bunu göze al..Ben verdim arka pimini gevsetmisler
 
benim telim 6630 ve versiyonu 6.03.08 ve bomba versiyonu kendim yukledim internetten data kablosu ile biz astık arkadaslar bunu siz geri sayıyorsunuz ve yurt dısı makinaydı dil kodunu degiştirince turkce versiyon yukluyorsunuz baska sitede tam anlatımı var ama ben burdaki adresi siz veriyorum sizde kendi versiyonunuzu yukleyin http://www.maxicep.com/forums/showthread.php?t=34444
 
kardes bende 6630 var ve versıyonu RM-1 6.03.08
 
benim 6600 5.53 versiyon ama 30-12-04 die gözüküyo.
 
N80

v 4.0707.0.7
28-03-2007
RM-92
Nokia N80(08)

Son versiyondur.
 

9680101

Üye
N70'in yazılımının son sürümü nedir? Teşekkürler.
 

funtain

Üye
ya nokia artık n73 için yeni yazılım yapmayı bıraktımı? 3-4 aydır hiç bi deişiklik yok.en son v4.0736 yükledim nsu dan ara sıra giriom hala aynısını gösteriyo...
 

Ozan

Admin
Telefonda geliştirilcek özellik, düzeltilecek problem yok ise version çıkartmasının da anlamı yok Nokia nın ve diğer tüm üreticilerin. Yani yeni sürüm çıkmaması aksine güzel bir durum.
 
Acil 6100 NPL-2 v 6.01 Tr Version lazım Yardımlar için Şimdiden Tşk'ler ..
 

protec

Üye
iyide
bu dosyaları nasıl indirecez