benim telim 6630 ve versiyonu 6.03.08 ve bomba versiyonu kendim yukledim internetten data kablosu ile biz astık arkadaslar bunu siz geri sayıyorsunuz ve yurt dısı makinaydı dil kodunu degiştirince turkce versiyon yukluyorsunuz baska sitede tam anlatımı var ama ben burdaki adresi siz veriyorum sizde kendi versiyonunuzu yukleyin http://www.maxicep.com/forums/showthread.php?t=34444
ya nokia artık n73 için yeni yazılım yapmayı bıraktımı? 3-4 aydır hiç bi deişiklik yok.en son v4.0736 yükledim nsu dan ara sıra giriom hala aynısını gösteriyo...
Telefonda geliştirilcek özellik, düzeltilecek problem yok ise version çıkartmasının da anlamı yok Nokia nın ve diğer tüm üreticilerin. Yani yeni sürüm çıkmaması aksine güzel bir durum.