Aralık itibariyle son versiyonlar !

özay

Üye
527 versiyonu 5.53 olarak değiştirdim fark göremedim
 
slm millet

bende 6260 var ve versiyonu 3.448.0

burda yeni versiyon 5.0536.0 yazıo

sizce yükleteyim mi yükleten arkadaşlar varsa ne gibi

deişiklikler oluyo_?_
 
arkadaşlar bende 7610 var versiyonu RH-51 4.0421.4
yeni versiyonu yükletebileceğim teknik servis yok benim bulunduğum ilçede internetten yükleyemem mi ben bunu? bilen varsa lütfen yardım etsin
 

Barouh

Üye
Ben Ericcson Kullaniciydim.. Ve Nihayetinde dogru yolu bulup Nokia 6630 aldim ama bu tlf hakkinda cok fazla bilgiye sahip degilim.. Bu makinanin sisteminin kac olduguna nereden nasil bakabilirim.. Yardim Ltf
 
V 6.03.08
13-02-06
RM-1
Nokia 6630

Telefonu geçen sene aldıyım götürüp yeni versionu bu gün yüklettim garantili omasına ragmen telefoncu biz KVK olanları para almadan yüklüyoruz dedi seninki genpa garantisin dedi o yüzden bizden almana ve garantili olmasına ragmen 20 milyon ödemek zorundasın dedi ama istersen göndeririz servise o zaman ücretsiz olur dedi ama en erken 1 hafta sonra gelir dedi bazen 1 ayıda buluyormuş bende o ihtimali göz önüne alarak yüklettim 10 dakidada yaptı vede burdan almışsın madem 10 milyona yaparız dediler.Para almadan yapamıyorlarmış çünkü programı indirdikleri site yani yer sadece kvk ürünlerinin parasız yapılmasını onaylıyormuş çünkü adamlar bizden para almıyorlar ama bu işlemi yapınca kvk dan para alıyorlarmış ama ürün kvk olmıyınca para alamıyorlarmış o zamanda ya telefonu ait olduyu firmanın merkezine gönderip yapıyorlarmış yada mecbur müşteriden alıyorlarmış para.Yani kısaca telefonunuz kvk değilse ve telefonu kvk ya götürüp yükletmek isterseniz garantiside olsa ücret alıyorlar

Barouh isimli arkadaşım

Telefonun sistemi S60'mış Sympiandır
Version içinse telefon ekranına *#0000# yaz
 
bu versiyon atma işin fiyat biçimi nasıl?
bu versiyonu atınca telefonda ne gibi değişiklikler olacak?
telefonun ram i yükselecekmi çünkü bu benim için çok önemli.
çalışmayan prg lert çalışacakmı?

eğerki ram yükselirse yapmayı düşünüyomda.
tel.3650
LÜTFEN SORULARIMA CVP VERİN
LÜTFEN ŞİMDİDEN TŞKLER
 
bıldıgım kadarıyla programlarda deısıklık oluyor yanı wın98 ıken xp gıbı ramde artıs olmaz gıbı yanı sadece programlar deısıo ornek bıraz abartı oldu ama nesse
 
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
6600 da veryon nasıl öğreniliyordu?
 

eztemur

Üye
bunları tam olarak nasıl ve nereden yüklüyoruz.link verebilirmisiniz
3230 a göre
 
Telefonçuya götürüp öle yükletiyorsun başka türlü yüklenme yolu yok
 

KafKef

Üye
telefoncular yüklüyolarmı bu yeni versiyonlarmı?
 
arkadaşım bunu bvilgisayar da herhangi bir donanımın driver ını yükseltiyormuş gibi düşünün performans artışı alırsın dolayısıyla önce den çalışmayan bazı uygulamaların çalışma şansı var ama fazla yüksek bir ihtimal değil. bu arada bu işlemi gerçekleştirmek için flash bellek yazıcı ya ihtiyacınız var .bu alet dde bireaz cık pahalı .En iyisi verin servise ükseltsinler firmware i
 
symbian telefonun işletim sistemine verilen ad...
 

.fatih

Üye
Abİ Ben YÜkleyeemeedİm Nasil Olcok