Araba Park Edeceğiz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
boswer ya ! bende en fazla 6 sanıyede gırdım zorlıcam ama gece!!)
 
ben imkansız ama yaptıysan helal olsun demiştim.

HELAL OLSUN

bide sonunda iyive yaklaştırmışın ya orda koptum yaaa
 
baba delırcem ya denıyom denıyom 6 sanıyeyı gecemıyom((
 

msw

Üye
photoshop kullanmayalım lütfen
 
ne fotoshopu be yalan mı soylıcem kaydet bılgısayara bak bakalım warmı!!!hayret bısey ya kımsede guven kalmamıs bız o kdr serefsız mıyız yalan soylıcez
 
Burada hepimiz arkadaşız photoshop kullanmışsın, sahtekarsın gibi laflar etmeyelim lütfen dikkat edelim bunlara birbirimizin kalbini kırmadan oynayalım oyunumuzu

Baran tebrik ederim seni
 
saol yavuz walla sınırım bozuldu ya kucucuk oyun ıcın photoshop mu kullancam+bende photoshop yok ve kullanmyı bılmıyorum!!
 

msw

Üye
hemen kızdın sen de ... üstüne alınma ... kimse kullandı da demedim ... sadece hatırlattım ben ... slayer helal olsun gerçekten 3 saniye
 
ole bı soyluyonkı sankı bn kullanmısım gıbı!!!!bıde fotoshop u kullanmayı bılsem ıcım yanmıcak!
 

msw

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 5 2006, 02&#58;01 AM) [post=271977]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ole bı soyluyonkı sankı bn kullanmısım gıbı&#33;&#33;&#33;&#33;bıde fotoshop u kullanmayı bılsem ıcım yanmıcak&#33;
[/b][/quote]

 

slayer

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 5 2006, 01&#58;16 AM) [post=271937]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

hehe yenı rekor bende kırın bakalım
[/b][/quote]
helal...
100% yapılırmıki??
 

C@N

Üye
ben de en cok %92 yaptıtm
 

keano

Üye
ortalama 72 yapakoydum... gerci hayatimda kac kere kus bakisi araba park edecem bilmiyomda...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...