Ara ara bu hatayı aldım bugun 408 Request Tİme-Out

Sponsorlu Bağlantılar

kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
Ara ara bu hatayı aldım bugun 408 Request Tİme-Out


Sitede bariz bir yavaşlık var.Sanırım nazar değdi Maxicep'e.Bugun kısa aralıkla 3 kez bu hatayı aldım
 


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
2 dakika önce , 2 kez bana da aynısı oldu
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
aynen,bugün 3 kez oldu ensonuncusuda azönce oldu.birde site baya bir yavaşladı.başka siteleri deniyorum problem yok ama.
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
Baya bir yavaşladı site
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bendede aynı sorun var.....
 

ısland

Üye
banada oldu hayırdın inşallah
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ne oluyor la.....:D
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
İE den giriyom bende de var :box
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Güzel hata teşekkürler :ehe

Yahu düzelir, oluyor bazen no panic :)
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
bendede oluyor herkeste var sanırım :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Sorunlar düzeltildi
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aynı sorun yüzünden 4 saattir giremiyorum foruma :( şimdi düzeldi :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Kusura bakmayın teknik bir problem ve çözmek için şu an geldim umarım sorun tekrarlamaz :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Problem Yok şu an çok iyi :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
genel hata server hatasıydı düzeldi artık..
 
'Davut

'Davut

Üye
ben dün saat 19 dan sonra giremedim bile
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
aynı sorun dün bendede vardı resmen sinirden hop oturup hop kalktım zaten pc de yavaş. hatta bir ara resmen giremedim.
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Güzel hata teşekkürler :ehe
...
:ehe
Ben telefondan giriyorum. Çok zaman hata veriyor.
Şu şekilde
"Sorry, connection timeout. The site may be temporarily unavailable or too busy.Suggestion:1.You can go backorretry.2.Please try the website automatic identification system. It may help you to find the desired site."
:hmmm ucweb böyle diyor :ehe
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Herkeste var ve çok sinir
 


Üst Alt