Apple'ın Amacı Android'i Bitirmek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tek olmak iyi değildir apple bir elin nesi var iki elin sesi var biri bunu apple a öğretsin

- - - Eklendi - - -

bu nokia-symbian batmadıysa android heç batmaz
 

pRime.

Üye

apple samsunga dava açarken cihazlara değil androide açtı davayı. şimdi işi google'a taşıyabilir.

oracle davasında ise telif hakkı ücreti ödemenin ne kadar saçma bir şey olduğunu öğrendik. java kullanan şirketler bunca zaman boşuna telif hakkı ödemiş oracle'a. google ücret ödemeden kullanıyor nasıl olsa. şaka bir yana google'ın oracle'ı davada yenmesinin hiçbir akla mantığa uyan yanı yoktur. adamlar resmen mahkemeyi satın almış.

android komple java sistem olma yolunda ilerliyor. sistem dosyalarının jar dosyalarla kaynamasından bunu anlayabiliriz. bu sisteme hala linux diyebilen insanlara şaşıp kalıyorum.
 
Bu arada Samsung firmasına kopyacı muamelesi yapan Apple nedense ülkemizde satılan MyPhone vb. gibi telefonlar satan (iPhone'nin görünüm olarak aynısı) firmalara nedense dava açmıyor ben onu anlamıyorum.Sözde patent ihlali.Apple'nin tek işi dolaylı yollardan rakiplerini bitirip sömürmek.
 

apple böyle firmaları ne yapsın hem sadece tr de satılıyorlar hemde bu firmaları eti budu nekibi dava açılıp ceza yeseler iflas ederler
 

15097

Üye


apple böyle firmaları ne yapsın hem sadece tr de satılıyorlar hemde bu firmaları eti budu nekibi dava açılıp ceza yeseler iflas ederler
Apple ne taksın yahu bunları.Öyle bir şey yapsın Apple ürünü kullanmam bir daha
 

pRime.

Üye
arkadaşlar apple davayı samsung'a değil android'e açtı. anlayın artık bunu. o iphone klonlarına çoktan açmış olurdu yoksa davasını.
 

Türe

Üye
arkadaşlar apple davayı samsung'a değil android'e açtı. anlayın artık bunu. o iphone klonlarına çoktan açmış olurdu yoksa davasını.

Mantikli. Steve reizin bir sozu vardi ;

Parami sonuna kadar harcayacak da olsam androidi bitirecegim gibi bjseydi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...