apple samsunga dava açarken cihazlara değil androide açtı davayı. şimdi işi google'a taşıyabilir.
oracle davasında ise telif hakkı ücreti ödemenin ne kadar saçma bir şey olduğunu öğrendik. java kullanan şirketler bunca zaman boşuna telif hakkı ödemiş oracle'a. google ücret ödemeden kullanıyor nasıl olsa. şaka bir yana google'ın oracle'ı davada yenmesinin hiçbir akla mantığa uyan yanı yoktur. adamlar resmen mahkemeyi satın almış.
android komple java sistem olma yolunda ilerliyor. sistem dosyalarının jar dosyalarla kaynamasından bunu anlayabiliriz. bu sisteme hala linux diyebilen insanlara şaşıp kalıyorum.
Bu arada Samsung firmasına kopyacı muamelesi yapan Apple nedense ülkemizde satılan MyPhone vb. gibi telefonlar satan (iPhone'nin görünüm olarak aynısı) firmalara nedense dava açmıyor ben onu anlamıyorum.Sözde patent ihlali.Apple'nin tek işi dolaylı yollardan rakiplerini bitirip sömürmek.
Bu arada Samsung firmasına kopyacı muamelesi yapan Apple nedense ülkemizde satılan MyPhone vb. gibi telefonlar satan (iPhone'nin görünüm olarak aynısı) firmalara nedense dava açmıyor ben onu anlamıyorum.Sözde patent ihlali.Apple'nin tek işi dolaylı yollardan rakiplerini bitirip sömürmek.