Apple, Maps ile Rezil Oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Genel olarak Google ve ürünleri hakkında söylemiştim.Özellikle Android'in ics ve jb sürümlerine kadar sancı çekişine atfen.Konu Haritalar olunca anlaşılmamış tabi...Ancak Google Haritalar'ın da şuanda bile var olan bir sıkıntısı var : Çin'den Japonya'ya tarif istiyoruz adam okyanusu yüzerek geç diyorAma şunu da inkar etmiyorum Google Maps daha başarılı.Sebebi de zaman...
 

en başarılısı bence Nokia Maps adamlar sesli bile söylüyor
 
Tepkiler: Esendağlı

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Amma güldüm ha

- - - Eklendi - - -

ha bir de 3bin300 TL verecekler olacak mıydı
 

aleranol

Üye
uruloki şöyle açıklayayım o bouut farkını. 1.si nokia online olarak arama yaptığın anda istediğin yeri buluyor. Bazı önemsiz yerleri eklemiyor bu internetsiz kişiler için kötü ama google dan yinede daha kapsamlı. Bu inkar edilemez. 2.si ise sanırım(tam bilmiyorum amma) google da haritadaki bütün resimlerin binaların felan yüklü olup çözünürlüğünün de daha yüksek olmasıdır. Şimdi düşününce evet bu doğru tüm görüntüler filan yüklü. Gerçi yönlendirmesi kötü değil ama nokia kadar iyi değil. Şu yön bulmayı biraz daha geliştirmek gerek. Boyuta takılmamak gerek
 
Tepkiler: Esendağlı

Uruloki

Üye

İstedigikadar online arama yapsin coguseyi bulmuyir yanlis navigasyon veriyor ve cektigim zonguldak haritasında 3d bina ve ya resim yok aynisi isranbul ici gecerli ne is kullandim nokia maps i bosuna savunmayin google maps in tr icin tek eksigi sesli navigasyindur ama yurtdisibda cogu yerde ucretsiz veriyor
 

12 katlı iş merkezi nasıl görünüyor acaba :
 
Steve Jobs'u özledim ..
 
Tepkiler: HacKLess ve ~N.A.W.Y~

Allah daha kötüsünü yaratır inşallah.=) çok mutlu oldum. Sen gider samsung'a dava açarsın nokia'ya kafa tutarsın öyle mi al sana cezaa
 


Sayamam

Benim telefonumdan 4 buçuk tane geliyor


- - - Eklendi - - -

Haa navigasyonu da iyidir yani

Xperia pro

navigasyon telefonu isterseniz gidin nokia alın,ben nokia'nın navigasyonu kadar kaliteli navigasyon cep telefonlarında henüz görmedim,hangi navigasyon programı size Türkçe sesli yol yardımı yapıyor ? Nokia
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap


navigasyon telefonu isterseniz gidin nokia alın,ben nokia'nın navigasyonu kadar kaliteli navigasyon cep telefonlarında henüz görmedim,hangi navigasyon programı size Türkçe sesli yol yardımı yapıyor ? Nokia

Bilmiyorum. Ben zaten GPS kullanmam ki. Ağrı-Doğubayazıt arasında gider gelirim ikisini de ezberebilirim kaybolmam yani
 


Bilmiyorum. Ben zaten GPS kullanmam ki. Ağrı-Doğubayazıt arasında gider gelirim ikisini de ezberebilirim kaybolmam yani

aynen,bizim bu Zonguldak'ta ufacık bir yer kaybolmak imkansız eğer kaybolursanız denize doğru yürüyün
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

aleranol

Üye

o kadar da değil. Senin netinin hızına bağlı ve beni ne bursada ne edirnede ne ankarada kısacası hiçbiryerde yanlış yönlendirmedi. Aksine google mapsden ve arabadaki dahili navigasyondan bile daha iyi yol buluyor. Videoda çekecektim bununla ilgili ama babam bana soytarlanma diye kızınca çekemedim google maps da çok iyi ancak biraz daha ara sokaklara soktu ve çok süper kota dostu
 

Uruloki

Üye

Valla beni kac kere cikmaz sokaga soktu saga donus olmayan yerden saga donun dei ayrica netin hiziyla alakasi dahi ykk sonucta harita telefonda yuklu sadece net senin yerini bulmasini ve hiz limitlerini soylemesini kolaylastirir nokia maps in dolu eksigi var fakat apple maps den gayet iyi ki ayrica bugun mesut çevik in bir tivitini gordum ki pek de begendigim birisi değildir ama neyse iste tivitin aynisi

Mesut Çevik (@mesutcevik) tweetledi: 10:22 AM on Çar, Eyl 26, 2012:
Nokia, Apple ve MS kendi harita servisleriyle uğraşadursun Google Maps ile denizlerin dibini keşfetmek bile mümkün

Bu her seyi acikliyor bence
 

pRime.

Üye


harita detayı olarak google'ın tartışmasız üstünlüğü var ama önemli olan araç içi navigasyonu navigasyon cihazına ve internete gerek duymadan yapabilmektir panpa. özellikle symbian ve n9 bunu fazlasıyla veriyor sana.
 

Uruloki

Üye

Valla google maps in navigasyonu var dedigim gini tr icin yok simdilik cevrimdisi harita ozelligide var he ama bence igo primo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...