Apple, Maps ile Rezil Oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

phasan

Üye
İlerde duzelir

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar soylesenize hangi maps ilk cikinca 3d verdi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Elbette ilk basta hatalar olacaktır. Sonrasında duzeltilebilecek ve ciddi olmayan sorunlar bunlar. Abartmaya gerek yok
 

phasan

Üye
Elbette ilk basta hatalar olacaktır. Sonrasında duzeltilebilecek ve ciddi olmayan sorunlar bunlar. Abartmaya gerek yok

Cok haklisin bide ilk yapti apple 3d maps haritayi cikarir cikarmaz yapti bu google maps ta bile olmadi turkiyede google maps tan daha iyisi yandex maps
 

PriZm

Üye
Bunu daha öncede söylemiştim.Apple harita konusunda Google'dan yardım almadan gitmesi çok zor olur.

Apple ya Google Maps kullanmaya geri dönecek yada bu kendi haritasını bir an önce düzeltmeye koyulacak.
 

haltie

Üye
En büyük eksikliği olarak gözüküyor şuan maps hatalar sebebi ile
 
Ben nokia nın navigasyonuyla uzaya bile gözüm kapalı giderim
 
Tepkiler: mesut1979

Mayk29

Üye
gardaşlar önceden bizim köy google de görünmüyordu apple manyak cekmiş olacakki süper görünüyor tavukları kedileri bile görecem nerdeyse
yani apple köylere önem vermiş sanırsam
 
gardaşlar önceden bizim köy google de görünmüyordu apple manyak cekmiş olacakki süper görünüyor tavukları kedileri bile görecem nerdeyse
yani apple köylere önem vermiş sanırsam
apple teknolojide birçok şeye önem veriyor aslında.
 
Tepkiler: tguzel7

phasan

Üye
İlk basta hatalar olur sonra duzelir
 
düzeltir daha gelişme çağında ama böyle bir rezillik beklemezdim açıkçası o köprü ne ya öyle görende deprem olmuş sanacak
 

Revengeful

Emekli Yönetici
düzeltir daha gelişme çağında ama böyle bir rezillik beklemezdim açıkçası o köprü ne ya öyle görende deprem olmuş sanacak
Belki gelecekteki halini gösteren bir harita programıdır. O derece aşmışlar
 
Tepkiler: avcitalip ve kullanıcıadları

Belki gelecekteki halini gösteren bir harita programıdır. O derece aşmışlar



sanırım şimdiden yavaş yavaş alıştırıyorlar

not : bu resmi şaka amaçlı olarak paylaştım,kıyamet vaktini Allah'tan başka kimse bilemez
 

Revengeful

Emekli Yönetici
iPad'i güncelleştirdim ve Siri'ye aşkımı ilan ediyorum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
f ile başlayan bir şey dediğimde Now Mert, now now diyor yahu i'd blush if i could diyor arada
 
Tepkiler: kullanıcıadları
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...