Applanet te giremiyorum

    Konu Sahibi
Applanet te giremiyorum
telefonum galaxy s 2.3.3 işletim sistemi aplanet son sürum de var ama sayfa acılmıyor sorun nedır acaba işletim sisteminden olur mu acaba sorun yardımcı olursanız sevinirim....
 

xinsurer

Üye
Evet, bağlantı sorunu var, ağ hatası veriyor. Applanet arada sırada bağlantı hatası veriyor böyle.
 

efkanx

Üye
bazen offline oluyo. burdan takip edin:

 
Şu anda online gözüküyor ama yine hata verdi.Bir sorun var bu aralar ben de hiç giremiyorum.
 
bende 3 gündür sadece bi kere şansa girdim ondan beridir hiç giremedim..hep bağlantı hatası veriyor ne biçim serverları var yaw
 

xinsurer

Üye
Yetişmiyordur çok rağbet varsa
 
HALEN DAHA OFFLİNE BU NE BEE PROGRAMLARI BELEŞ BELEŞ VERİP MİLLETİN AĞZINA BALI SÜRDÜLER ŞİMDİDE YAPTIKLARINA BAK
 
Applanet Bazen O Hatayı Verebiliyor Şuan Bende Denedim Ağ Hatası Veriyor Hatta 3 Gündür Öyle.Böyle Olduğu Zaman Güncelleme Geliyor Yenilik Yapıyorlar Heralde.
Android 2.3.3 Kendin mi Yükledin Kies'den Güncelleme Gelmedi Deme ?
 
    Konu Sahibi

Evet odin ile kendim güncelledim bıkmıştım artık turkcell roomdan turkcellde kullanmiyorum kiestende guncelleme gelmedi hala yada bende gozukmuyor bugun yine baktim bu sistem guncellenemez yazıyordu eğer yardim edersen kiesten guncellememe yaparım en azindan orjinal olur simdiden tesekur ederim