Korayz
Üye
anyoccol çin malında çözüm varmı
S.a arkadaşlar ben merak etigim bir şey var örnek pcde korsan yazılım var ise orj ile lisans ceviriyoruz
tum programları ama çin telfonlarda neden yapamıyoz bir cok arkdaşımız yazılım okuyuyor
benim aklıma yakılan orj yapma sansımız varmı yada bu oyun veya tema ne zmn yuklecegiz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
S.a arkadaşlar ben merak etigim bir şey var örnek pcde korsan yazılım var ise orj ile lisans ceviriyoruz
tum programları ama çin telfonlarda neden yapamıyoz bir cok arkdaşımız yazılım okuyuyor
benim aklıma yakılan orj yapma sansımız varmı yada bu oyun veya tema ne zmn yuklecegiz

