Antu.com'dan G.Saraylılara ağır hakaret!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Antu.com'dan G.Saraylılara ağır hakaret!
Antu.com'dan G.Saraylılara ağır hakaret!

Vatan Gazetesi'nin haberine göre, Fenerbahçe'nin taraftar sitesi antu.com, basketbol maçından sonra sayfasına bir resim ve o resmin üzerine çok ağır bir söz yazdı...

Söze gerek bırakmayan o görüntü ve üzerine yazılan ağır söz...

F.Bahçe'nin taraftar sitesi Antu.com, basketbol maçından sonra sayfasına bir resim ve o resmin üzerine çok ağır bir söz yazdı.



haber3
 


Lus Civile

Lus Civile

Üye
Kendilerine baksınlar :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
her ne olursa olsun kim olursa olsun bu tür şeyler yapılmamalı bunun sonu nereye gidecek?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bu tür olayların olması son derece çirkin . Bu hitap şekli de fazla ağır olmuş Galatasaray a .
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Her klüpte değil hayvan sürüsü hayvan pisliği bile olamayacak tipte sözde taraftarlar mevcut. Lakin bir trübünü alıp hayvan sürüsü diye genelleme yapılması son derece yanlış olmakla birlikte .......... örneğinir. Noktalara lazım gelen kelimeleri siz bilirsiniz.
 
arslansem

arslansem

Üye
Bunu yazan 3-5 insan topluluğu bu durumda nasıl bi sıfat alır sorarım size?:)
Olaylarda hiçbir sorumluluğu kabul etmeyen bi rakip takımla karşı karşıyayız.Biz kavga çıkarıyoruz biz olay çıkarıyoruz hep biz hep biz değil mi?Bunu paylaşmak ve sorumluluk almakta bi erdemdir.Fakat bu üsttekini yapanlara bunu anlatmak bile çok ağır kaçar :) Ayrıca yenilgiyi hazmetmek gerekir ;)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Gerçekten çok ağır bikaçtane kendini bilmezin işi
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Aralarında 10 maç yapsalar 9 unu Fenerbahçe kazanır bu da tartışılmaz bir gerçek ..
Maçı Gs kazanmış olabilir , bu hiç sorun değil .. Önemli de hiç değil .. İki takımdan biri kazanacak tabi .. Bundan sonra da biri yenecek biri yenilecek .. Fakat bu söylemler ve hareketler hiç hoş değil ..

Yahu takımın öyle ya da böyle kazanmış..Maç bitmiş halen saldırmanın sahaya birşey anlatmanın insanlıkla , taraftarlıkla ne ilgisi olabilir sorarım size .. ?
 
Gambit

Gambit

Üye
DiaBLoS™;1787906' Alıntı:
Aralarında 10 maç yapsalar 9 unu Fenerbahçe kazanır bu da tartışılmaz bir gerçek ..
o zaman aralarında ki son 10 maça bak öyle konuş :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
uzatmaya gerek yok her iki tarafta hata yapıyor hatadan dönmek bir erdemdir..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
o zaman aralarında ki son 10 maça bak öyle konuş :oke:

Ben geçmişten bahsetmiyorum , şu andan bahsediyorum.Mesajı dikkatlice okuyarak algılamayı deneyin ?
O halde siz bakmışsınız son 10 maça ? İstatistikleri ekleyin bir bakalım ..

Tuttuğunuz takım Beşiktaş , savunduğunuz takım Galatasaray .. O da güzel .. :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
anti cimbom'da birtane böyle birşey yapmıştı....
Dağın başında maç olursa sahaya giren ........çok olur....
 
Atakan

Atakan

Üye
Taraftar sitesi bunu yazsaydı kızardım,provakasyon sitesi antu.com.
Devam etsinler böyle yapmaya...
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Çirkin bir olay olmuş.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Terbiyesizlik...
Kendilerine yakışanı yapmışlar...
 
Cynical

Cynical

Üye
Insanları da gördük geçen günkü bilet kuyruğunda...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Taraftar sitelerinde böyle şeyler görmek , duymak bence çok anormal bir durum olmasa gerek .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt