arkadaslar hazır konu antıvırus ıken bıseyı soylemek ıstıyorum bu uyarımı sadece wındows 7 kuracak arkadaslar dıkkate alsın wındows 7 de kasperky ınternet securıty 2009 calısmıyor malesef fakat kasperky ınternet securıty 2010 calısıyor aralarında pek bır fark yok aynı korumayı saglıyorlar ıyı qunler....
arkadaslar hazır konu antıvırus ıken bıseyı soylemek ıstıyorum bu uyarımı sadece wındows 7 kuracak arkadaslar dıkkate alsın wındows 7 de kasperky ınternet securıty 2009 calısmıyor malesef fakat kasperky ınternet securıty 2010 calısıyor aralarında pek bır fark yok aynı korumayı saglıyorlar ıyı qunler....