Nod32 Antivirüs olarak Smart olanını Kullanın. Yanı ham Virüs hem Trojenlere karşı etkili olanını...Uzun zamandır kullanıyorum, Sürekli güncel tuttuktan sonra bir sorun yaşamadım. Makinam çok rahat çalışıyor kasma yok çok memnunum tüm testlerden çok iyi geçiyor. Kullandığımdan beri Bir kez olsun virüs veya Trojen ile karşılaşmadım. Bence Eset çok başarılı. Avast pek de sağlam değil bence, sağlamlıkta Kaspersky ve Nod 32 Üzerine Tanımam!!
G-data tek gecerim süper bir program ve herkese öneririm.Zaten piyasada 4 tane program var. Avira, kasper, G-data, f-secure diğerleri yalan. Tabi bu benim düsüncem. Herkesin anti-virusü kendine iyidir. Aslında en temizi linux tur. iyi günler
Merhaba Arkadaşlar 4 Linkdede uyarı verdi mende Eskiden Ücretli Avira Premium Security suite Anti Virüsü vardı onda FİREWALL WEBGUARD MAILGUARD özellikleri vardı format attıkdan sonra NOD32 2.7 acaba bu iyi mi?
Hayır , Nod32 hiç iyi bir koruma sağlamıyor...Tabi herkesin görüşü farklıdır ama ben hiç tavsiye etmem...Eski antivirüsün çok daha iyi...Bence kaspersky kullan...Ama şimdi Ulaş bitdefender diyecek... Ortağımla hertürlü konuda hemfikiriz ama , antivirüs konusunda birtürlü uzlaşamadık... Adam tutturmuş bi Roman havası , vur patlasın çal oynasın...
Ortak ne diyim ben sana yaaa Tamam senin dediğin olsun
Sistemin yavaş ise Nod32 kullan. Biraz güvenliğini riske atabilirsin ama bilinçli bir kullanıcı isen dandirikten yerlere girmiyorsan ozaman bir sıkıntın olmaz... Eğer güçlü bir sisteme sahip isen Kasper yada BitDefender kullan... Yanında ek olarak da USB Disk Security ve SPYBot tavsiye ederim...