Anti-Virus Programınızı Test Edin...

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tabrikler...
 
norton 360 v3 hepsini temizledi bloke ettii
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tebrik ederim...
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nice haşeresiz günlere...
 
teşekkür avast bendede bleke etti
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ne mutlu sana
 

nippy

Üye
ben 4 sendir nod32 kullanıyorum virüs diye bir şeyle karşılaşmadım ne hikmetse kendim pc teknikeri olduğumdan sürekli pc başındayım neredeyse 7/17(7 saat uyuyorum ) geçenlerde bi pc düştü elime nodun en son 3.0 kudum 3. günü virüs girdi pc kitlendi sonra sürekli kullandığım ve bayiliğini yaptığım 2.70.26'yı kurdum ve yine bir sorun yok kullanıcaksanız 2.70.26 dan başkasını önermem.. nod kasıyor diyen arkadş bencede kendinde deil kasmayan tek antivirüs diyebilirim... paylaşım güzel saygılar...
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
NOD32' nin Son versiyonu 3.0 değil... Son versiyonu 4.0
 

aytan

Üye
avast bir numraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tebrikler...
 

efebatur

Üye
avira antivir indirdikten sonra yakalıyor
 
nod32 forevir daha tıklamayla silmesi bir oldu
 

 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

ayeray

Üye
avast memnunum yinede tesekkürler paylasım için