Antalya ve Mugla'da Yasayanlar Bir Bakabilirler Mi?

  • 23 Mart 2013
  • 503 Okunma
  • 11 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Herkese merhaba maxicep ailesi,
    Ben Istanbul'da yasiyorum.Bir anadolu lisesinde
    yabanci dil bolumunde okuyorum.Birinci dilim
    Inglizce,ikinci dilim Almanca.Ingilizce'de cok rahat
    kendimi gosterebiliyorum.Almanca'da okulda
    haftalik 4 saat gordugumuz icin.Gramer olarak biliyorum.Ve kendimi ifade edicek kadar
    duyabiliyor ve konusabiliyorum.Bugun Taksim'e
    gidip bir receptionis abiyle konustum.Hic durma
    sen Fethiye ya da Antalya'ya git dedi.Seni havada
    kaparlar dedi.Bana biraz yardimci olur musunuz
    acaba? Sevgiler..
     


    Yazan: sezaruyanik
  2. kardeşim ben antalyalıyım sana kim havada kaparlar dediyse geç o işi bir bizim oralarda yaşamak o kadar kolay değil bende 3 tane yabancı dil var ki ben bile iş bulmakta zorlandım kışın aç yazın yarı tok geçer
     
  3. Nasil yani?
     
  4. iş bulursun paranı alamazsın iş bulursun istanbulu mumla ararsın satış elemanı olsan sabah 8 de başlarsın gece 12ye 1e kadar çalışırsın sezonda aldığın 3 kuruş para yemeyemi yeticek kirayamı sanma ki iş veren kalacak yer vericek ancak oteller lojman verir onlarında en yüksek vericeği maaş 900 tl
     
  5. Abi ogrenci oldugum icin maksat,gecen yazi bos gectim.Bu sene gecmeyeyim.Para konusuna gelirse benim elime aylik bin lira bile olsa yeterli.Maksat hem sektoru tanimak.Bana biraz orasi hakkinda bilgi verir misiniz? Gercekten cok ihtiyacim var
     
  6. Merhaba kardesim. Bende yabanci dil okuyorum. Konuyla alakam yok ama bir dilci ilk defa gordum forumda bi yaziyim dedim :D
     
  7. Abi dilcilere karsi her zaman sempatim vardir.Dilciler farklidir her zaman :)
     
  8. Aynen oyle. Nerde kacinci sinifta okuyosun
     
  9. Istanbul Bagcilar Dr.Kemal Naci Eksi A.L deyim,3. Sinif sen? :)
     
  10. bin lira :( zor be kardeşim ha dilini geliştiriceksen otelde servis bölümüne git garsonluk veya barmenlik yap özellikle barmenlik devamlı müşteriyle muhatap olursun
     
  11. Abi receptionda calisamaz miyim sence?
     
  12. pm attim kardesim
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 23:58