anna yükledikten sonra şarjım daha az gitmeye başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

chilekesh_mert

Üye
    Konu Sahibi
anna yükledikten sonra şarjım daha az gitmeye başladı
geçen cumartesi akşamı telefonu güncelledim hiçbir hata sorun sıkıntım kalmadı. Fakat şimdi de şarj sıkıntısı var telefonu çok sık kullanmıorm sadece mesajlaşıyorum ama buna rağmen şarjım çok az gidiyor. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba? Önceden 2-3 gün giden şarj şimdi 1 gün bile dayanmıyo neredeyse. Sizce ne yapmam gerek?
 


ikayhanlar130

Üye
Aynı sorun bende de var şimdi sürekli şarja takıyorum önceki yaptığım işlemlerin aynısını yapıyorum ama öncekine göre daha az gidiyor günlük şarja takmam gerekiyor
 
bartinli8387

bartinli8387

Üye
annada sarjın az gitmesinin sebebi siyah tema olmasından az enerji tüketiyor
 
valent

valent

Üye
Aynı sıkıntı bendede vardı şimdi flaşh attım bakalım yararı olacakmı şuan iyi gibi 1 gün kullanayım belli olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt