chilekesh_mert
Üye
anna yükledikten sonra şarjım daha az gitmeye başladı
geçen cumartesi akşamı telefonu güncelledim hiçbir hata sorun sıkıntım kalmadı. Fakat şimdi de şarj sıkıntısı var telefonu çok sık kullanmıorm sadece mesajlaşıyorum ama buna rağmen şarjım çok az gidiyor. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba? Önceden 2-3 gün giden şarj şimdi 1 gün bile dayanmıyo neredeyse. Sizce ne yapmam gerek?
