Furkan Emekli
Üye
-
Konu Sahibi
-
sabah akşam halil sezai + cem adrian al geçer
Aynen. Hersey zaman kaybi. Hersey para. Hersey kapitalizm
sabah akşam halil sezai + cem adrian al geçer
masa 54360236823 e yarım saat dahabenim de birtakım sıkıntılarım var ama yani makaraya vurup hayatın tadını çıkarmaya bakıyorum... sadece ucuz bir oyun bu iyi vakit geçirip masadan kalkmaya bakın... şayet dertlenip kuruntu ederseniz patalojik sorunlar belirmeye başlar yani beyin.dll not foundbak yaa o değilde geçen ilk kez mangonun tadına baktım şahaneymiş
ben daha gencim en az 50 yıl daha dünyadayım burda artistlik yapıyorum ama yarım kuruşada olca çalışcaz başka yok
Kim dedi 50 yıl diye? Onu Allah(c.c.) bilir belkide şuan ölücez
Evet arkadaşlar bu hayatın çok anlamsız olduğunu düşünüyorum. Şöyle
Okuyoruz iyi bir üniversite için daha iyi bir hayat için.
Diyelim ki kazandık bu sefer daha iyi bir iş için.
Diyelim ki daha iyi bir iş bulduk.
Bu sefer iyi bir evin araban daha konforlu ve düzenli bir hayatın olacak.
Daha iyi yaşayacaksın farkın daha iyi yemek yiyeceksin , içeceksin , giyeceksin , mutlu olacaksın ?
Sonucunda öleceksin peki bu dünyaya ne bıraktın ?
Tıpkı besin zinciri gibi sen öleceksin yerine başkası gelecek.
Ve koskoca bir hayat bitti sıra öteki dünya ?
Peki onun için ne yaptın ?
Cevap : Hiçbirşey.
Arkadaşlar bunlar benim görüşlerim evet belki saçma ve yanlış ama böyle olduğunu düşünüyorum. Elbette karşı çıkan olacaktır. herkese saygım var.
Allah ağzından alsın yahu.
Kim dedi 50 yıl diye? Onu Allah(c.c.) bilir belkide şuan ölücez
normal sağlıklı bi hayatım olursa kaza olmassa 50 yıl
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?