Anlamsız Hayat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Anlamsız Hayat
Evet arkadaşlar bu hayatın çok anlamsız olduğunu düşünüyorum. Şöyle

Okuyoruz iyi bir üniversite için daha iyi bir hayat için.

Diyelim ki kazandık bu sefer daha iyi bir iş için.

Diyelim ki daha iyi bir iş bulduk.

Bu sefer iyi bir evin araban daha konforlu ve düzenli bir hayatın olacak.
Daha iyi yaşayacaksın farkın daha iyi yemek yiyeceksin , içeceksin , giyeceksin , mutlu olacaksın ?

Sonucunda öleceksin peki bu dünyaya ne bıraktın ?

Tıpkı besin zinciri gibi sen öleceksin yerine başkası gelecek.

Ve koskoca bir hayat bitti sıra öteki dünya ?

Peki onun için ne yaptın ?

Cevap : Hiçbirşey.

Arkadaşlar bunlar benim görüşlerim evet belki saçma ve yanlış ama böyle olduğunu düşünüyorum. Elbette karşı çıkan olacaktır. herkese saygım var.
 
Tepkiler: Esendağlı
Aynen. Hersey zaman kaybi. Hersey para. Hersey kapitalizm
 
Çok güzel yazmışsın,teşekkürler.Allah'tan ideallerin var ve sen onlara ulaşmak için anlamlı bir uğraş içindesin,ya olmasaydı.....
 

ümran

Üye
haklısn kardeşm katılıyorum
 

doctorrr

Üye
sabah akşam halil sezai + cem adrian al geçer
 

MrTech

Üye
Çok iyi yazı haklısın da ama öteki dünya için de yapacakların olacak elbette
 

zombaka

Üye
ben daha gencim en az 50 yıl daha dünyadayım burda artistlik yapıyorum ama yarım kuruşada olca çalışcaz başka yok
 

Mufche

Üye
Sorgulamadan , ibadetini yaparak yaşamak iyidir . (Sorgulamadan dediysem ot gibi değil tabi ki , sorgulamak aratırmak lazım , anlamışsınızdır demek istediğimi )
 

doctorrr

Üye
benim de birtakım sıkıntılarım var ama yani makaraya vurup hayatın tadını çıkarmaya bakıyorum... sadece ucuz bir oyun bu iyi vakit geçirip masadan kalkmaya bakın... şayet dertlenip kuruntu ederseniz patalojik sorunlar belirmeye başlar yani beyin.dll not found bak yaa o değilde geçen ilk kez mangonun tadına baktım şahaneymiş
 
Tepkiler: otostopçu
masa 54360236823 e yarım saat daha
 

alaStar

Üye

Kardeş haklısın bunları düşünebildiysen ne mutlu sana diğer dünya içinde birşeyler yaparsan hayatına anlam katacaktır
 

ümran

Üye
benmde sewglm terketmişti,bi ay oldu.ama maxicep ailesi beni iyi teselli etti .diyeceğm şuki hayat ölümdn ibaret dini inançları yerine getrmek en önemlısi
 
Tepkiler: alaStar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...