Anlamıyorum!!

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Anlamıyorum!!
meto ve lekakayla bir sürü fotoğrafı olan ve görüşen kişi lemet ayyi kersoğan iken, bu koyunlar nasıl oluyor da hala riyet lak raptisine "lekaka" diyebiliyorlar :hmmm

ayrıca "proje" diyip kahkaha atması ve "onbeş muzun faydaları" demesi de garip... hala bunu savunuyorlar.

cinali şimşek ile ilgili bi yazı var. gözcü gazetesinden durmaz közbir yazmış. onu şu koyunlar okusa bir zahmet. ne derlerdi acaba.
 


Üst Alt