sakaryam54500
Üye
-
Konu Sahibi
-
tamir olur geri döner 150 200 lira tutarsa zaten telefonun 2 eli 250 300 lira arasında hiç yaptırma daha iyi
tamir olur geri döner 150 200 lira tutarsa zaten telefonun 2 eli 250 300 lira arasında hiç yaptırma daha iyi
o Telefonun tamirine o fıyat verılmez hocam hiççç gerek yok.. Gercekten o fiyatı bulursa git yeni bi telefon al daha ıyı.. Androidli bi telefon al ama bence yıne Symbian hatasına düşme..Optimus black kullanıyorum ben 4 aydır telefonda ne donanımsal nede Androidle ilgili bı sorun yasamadım..
harbi kimse konuyu güzel okumamışokumuyonuz heralde ilk götürdügüm telefoncu 150-200 tl dedi 2cisi ise en fazla 80-90tl dedi + 2.götürdügüm baya iyi bir usta ilk ona götürcektim ama doluydu
Millete konuyu okumamış diye kızıyorsunda 2. nin 80-90 TL fiyat çektiğini yeni söylüyorsun. Hem sizce ne olur diyorsun ne bilelim ne olur kahin miyiz yada telefoncu tanıdığımız mı sankiServise götürsen düzgünce kesin olarak yapılırdı başka türlü kimse bilemez şimdi ne olacağını da Zamanla görürsün .
servsimi var durdugum yerde soruyonmuayrıca belki aynı sıkıntı başka arkadaşın başına gelmiştir bu arada fiyatı bugün ögrendim evet konuyu tam okumuyorlar bu forum soru sormak için
Bak bakalım var mı ? Link --->Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
350-400 olmasın
ben sana 300 e bulurum hazırla parayı
Adapazarında orası onu biliyoz bakalım telefoncu ne yapıcak yoksa çöpe atarım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?