Anket Rap Olsun Mu Olmasın Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

.


  • Kullanılan toplam oy
    39
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CooL'n'Quiet

Üye
rap dediiniz repmi oluyo?
 


cucucuk

Üye
bence rap'İ foruma katmak mükemmel olur hem herkesin içindeki rap sewgisi büyür dimi???:good: :good:
 

cucucuk

Üye
bence yapalııım:good:
 
C@N

C@N

Üye
hayır bence kesinlikle yapmayalım
 
barabelli

barabelli

Üye
sevgılı sıyahgul beyazgul guller arasından gelen kardesım :kop: cekımser koysaydın bnı ılıglendırmez yanı cekımser
 
gknky

gknky

Üye
ne alaka???
 
barabelli

barabelli

Üye
ne ne alaka gknky anlamadım bana mı ddn evet cekımser oyuda olsaydı bana koymaz olsun veya olmasın bn her halıkarda ilgilenmıom ztn
 
gknky

gknky

Üye
rap snein bildiğin gbi müzik olayı deil koçum sen başlığı a göre yorum yapıosn rep derecelendirmedir forumlarda :kop:

sen beni koparttın allahta seni kopartsın :kop:
 
irun

irun

Üye
şimdiden ortalığı karıştırdı, hiç gerek yok bence.. No Rap!:hayir:

bu arada anket neyi soruyo; bir aylığına (deneme amaçlı) yapılsınmı: ki buna cevabım evet olurdu.. (denemekten bişey kaybetmeyiz):bilmem:

yoksa sürekli olarak yapılsınmı: bunada tabiki hayır..:cooll:
 
barabelli

barabelli

Üye
gknky' Alıntı:
rap snein bildiğin gbi müzik olayı deil koçum sen başlığı a göre yorum yapıosn rep derecelendirmedir forumlarda :kop:

sen beni koparttın allahta seni kopartsın :kop:



ya sen bnı anlamıon galıba madem anket yapılmıs bn dıorumkı cekımserde olsaydı dıorum sen dıomsunkı rep derecelendırmelıdır ztn olsada olmasada bnı ılgılendırmıo derecenlındrıme bnı ılgılendırmıoo
 
gknky

gknky

Üye
sonradan çaktı :kop:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
irun' Alıntı:
şimdiden ortalığı karıştırdı, hiç gerek yok bence.. No Rap!:hayir:

bu arada anket neyi soruyo; bir aylığına (deneme amaçlı) yapılsınmı: ki buna cevabım evet olurdu.. (denemekten bişey kaybetmeyiz):bilmem:

yoksa sürekli olarak yapılsınmı: bunada tabiki hayır..:cooll:

Dostum anketin Süresi 1 ay

Yani 1 ay sonunda netice belli olacak tüm üyelerin katılımı için süre uzun o kadar deneme ile alakası yok!!:.

Anket süresi... 30 gün
 
barabelli

barabelli

Üye
nasıl soradan caktı dıosun hala ya anlamıosun sen soradan caktı falan gıbı kelımeler kullanıosun bıraz saygılı konus forumlarda bnm yaptgım yoruma yorum yapıosun sana neyın ne oldugunu ızah edıorum hala soradan caktı dıosun :kızgın:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Polemiğe girmeyelim arkadaşlar
 
gknky

gknky

Üye
maxicepte yalan olmaz sen müzik olarak rap anladın ....

çamura yatma
 
barabelli

barabelli

Üye
no polemık guzelce acıklıorum bn :D :D
 
barabelli

barabelli

Üye
hala ne dıon gknky kardesım ya anlamıom bn senı ala ala
 
gknky

gknky

Üye
gereksiz msj yazma bi sorun varsa pm at oke?
 
barabelli

barabelli

Üye
sen gereksız msj atıosun anlamadan yorum yapıosun nese yasaklara gırmıcem bn karsılıklı konusmaya snn problemın var problem sende basladı snn varsa derdın pm at her zmn konusa konusa cozerız mevzuyu dostum :D



konu gkn ve barabellı yuzunden daılmasın ankete devamm
 
irun

irun

Üye
gknky' Alıntı:
maxicepte yalan olmaz sen müzik olarak rap anladın ....

çamura yatma

gknky rap olayını rap müzikle karıştıran barbelli değil, cucucuk diye yeni bi üyeydi. ondan senin ne dediğini anlamıyo.. o sadece çekimser seçeneğide olsun yazmıştı..:ah:

blacrose, yaptığın açıklama güzelde anket başlığından her anlam çıkıyo be kardeş ''anket: rap uygulaması 30 günlüğüne'' yazıyo, sen olsan ne anlarsın...:bilmem:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt