akiaki
Üye
Ankaradan Telefon takası yapılır
Arkadaşlar ben de sıfır nokia 5300 xpress music war.sizdede çoq ama çoq az kullanlımış çiziksiz (çünkü benim teldede çizikyoq ve garantisi war) k750i weya w810i takas etmek istiyorum arkadaşlara duyurulur.Birde telefonunuz benimki gibi az kullanılmış çiziksiz olcak haberiniz olsun.(en az bir yada iki ay kullanılmış olsun)
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar siz yazarken telefonunuzun modelini yazın sadece sony ericsson deil diğer markalarda olur
--------------- Ekleme ---------------
ve telefonun tüm aksesuarları kutusunda mevcut
--------------- Ekleme ---------------
ve sizde kutusunda verin
--------------- Ekleme ---------------
siz msn nizi verin ben duruma göre değişirim lütfen bakmadan geçmeyin süper teklif
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar ne olur bi bakın

--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar siz yazarken telefonunuzun modelini yazın sadece sony ericsson deil diğer markalarda olur
--------------- Ekleme ---------------
ve telefonun tüm aksesuarları kutusunda mevcut

--------------- Ekleme ---------------
ve sizde kutusunda verin

--------------- Ekleme ---------------
siz msn nizi verin ben duruma göre değişirim lütfen bakmadan geçmeyin süper teklif
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar ne olur bi bakın
