Ankara'dan Asker Selamı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

Komutana benden bi gazoz lütfen

Abi asker kavgası mı oldu yoksa

Yok la ne kavgası.. Askerde kavga edilmez. Delirirsem belki Burada alınan 1 günlük hapis cezası bile sicile işliyor ve ömür boyunca karşına çıkıyor. O 1 gün demek, devlet dairelerini unutmak demek. Allah kimseyi düşürmesin Tabi bunun için şerefimizi ayak altına serecek değiliz ama.. Neyse.. Hem bir komutana vurmak direk 6 aydan başlıyor, o da hafifletici sebepler var ise.. Yoksa 3 yıldan başlıyor. Askeri iç hizmetleri kanunun bir maddesinde "Üst her zaman haklıdır" yazıyor. Diğer madde de ise"Ast haklı dahi olsa üstteki madde geçerlidir." Çok sakat.. Ne derse yapmak zorundasın Bi nevi koyunsun işte.. Yapacak bi şey yok Bu da geçecek
 

MrTech

Üye


- - - Eklendi - - -

Adaletini seveyim dünya
 
    Konu Sahibi
Askerlik böyle işte.. Buna rağmen gülüp eğleniyoruz Sivilde suratına bakmayacağın herifler senden sadece 3-6 ay önce geldiği için emir yağdırıp, ceza verebiliyor. Daha konuşmayı bile bilmeyen var düşün yani Neyseki sadece 3 ayım kaldı.. 3 ay sonra ben de üst olacağım için rahatlarım inşallah
 
    Konu Sahibi
Evvvett.. Sonunda 6 günlüğüne de olsa evime dönüyorum
Cümleten selamün aleyküm gençlik Şuan aşti'deyim
 

52asi52

Üye
Aleyküm selam

- - - Eklendi - - -

Aleyküm selam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...