Gerçekleştirilen Buluşmalar Ani bir buluşma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


bir ara dersen o iş uzar onumuzdeki hafta sonu herkes musaitse veya musait olanlarla buluşalim mesela.

Çok doğru abim. Bana her yer uyarda erken saatlerde olmazsa sevinirim. Biraz geç yatıyorumda. Şöyle bi 15:00 ya da 16:00 sonrası olursa iyi olur.


- - - Eklendi - - -

kendime iyi bakıyorum şifayı kapmayalım

Yanındaki ihtiyarın haline bak bir de senin. Hiç yakışmadı


İhtiyar mı dedim
 
Tepkiler: Nextman

MrTech

Üye

O saatler bana uygun bana yer olarak beylikdüzü ideal.


- - - Eklendi - - -


Sopalık
 
ne ihtıyarı be genc delıkanlı daha saıt abım

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Tepkiler: Nextman
abilerin kralı başımla gözüm üstüne
 
Tepkiler: Nextman

FatoŞ

Üye
Vay Süper Yahu Çok Güzel Çıkmış Abim , Gökhan
 
Tepkiler: Kingmortall ve Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tepkiler: FatoŞ
Vay sait abi herkese yetişiyorsun maşallah
 
Tepkiler: Nextman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...