Angara Karlar Altında

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Angara Karlar Altında
 

AndrOmer

Üye
Evet ya ama acaipde sis var
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Hmm bilmem o kadarını fark etmedim
6 yıl sonra ilk kez göryom bi değişik geliyo
 

Invoke

Üye
oha, durmuştu yani, perde çekeliydi şimdi baktım vuhhyuuusa çok iyi olmuş la @İsmail çok iyi la sizin ora nasıl? =P
 
Tepkiler: -Börteçine-

AndrOmer

Üye
Evet acaip güzel ya dışarı bizim mahallenin cocukları dışarda şuan
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Bende mi çksam acaba
Acayip özledim ya
 
Tikat tikat Ankaralı üyeler üstünüzü sıkı giyinin üşütmeyin
 
Tepkiler: -Börteçine-

0MG90

Üye
bizim burada sadece dağlara yağmış ya :P
salı yine karlı gösteriyo inş pazartesi yağar da okula gitmem :P
 
Tepkiler: -Börteçine-

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
La o değilde okulda kafanıza gelen kartoplarından korunun :P
 
Tepkiler: AndrOmer ve -Börteçine-