Android ve Bada sizce hangisi ?

doctorrr

Üye
bada yı o kadar küçümsemeyin yükselen değer ayrıca android gibi pekte sorunlu bir işletim sistemi değil gayet stabil çalışıyor
 
Tepkiler: MasteLaa
Bomba gibi geliyor...dx11desteği,pc de çalışacak tüm uygulamalar wp8 dede çalışacak.ben geldiği gibi s2 mi satıp bi tane lumia alacağım
 
bada samsung un standart işletim sistemine benziyor. Android varken bada yi konuşmak yersiz
 

ByYlmzZz

Üye
tabiki karşılaştırılamaz android açık ara önde ama konuda sorulan soru şu 'sizce hangisi?' deniyor..yani hangisi daha üstün denmiyor o yüzden bu açıklamaları yaptım çünkü zevkler renkler tercihler kişilere göre değişri ben cihaz yazılımlarından iyi anlarım fakat badayı tercih ediyorum ios,wp8 yada android demiyorum çünkü tercih meselesi haksızmıyım??

Ama Android ile cidden Bada karşılaştırılamaz
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
Yanlış anlamışım abim özür dilerim
 

varrick

Üye
Gereksiz bir konu.Tabikide android..
Lutfen konu