JOURNALIST
Üye
Ben Samsung'un tamamiyle badaya dönmeyeceğini düşünüyorum. Bu ilerde samsung ve kullanıcılarının lehine olsa bile şuan ki android popülerliğinin avantajlarını kaybetmek istemezler.
Symbian'ın bende bıraktığı izledim rahat ve güvenilir oluşu.
Bada ise güzel ama yetersiz. Evet kasmıyor ve telefonu rahatlatıyor, ama zamanla gelişeceği konusunda endişelerim var.
Android ise popilerliğin verdiği güçle birlikte her zaman ilerliyor. Ama daha çok satılan telefonlara güncelleştirmelerin yoğun olması, talebin az olduğu telefonlarda ise güncelleştirme sıkıntısı olduğu bir gerçek.
Ama uygulama ve şuanki şartlar baz alınırsa
Tercihim: Android
Android den Bada telefona geçmek deyim yerindeyse Porshce arabadan inip Murat 131 e binmek gibi bence..
Android den Bada telefona geçmek deyim yerindeyse Porshce arabadan inip Murat 131 e binmek gibi bence..
Ben Samsung'un tamamiyle badaya dönmeyeceğini düşünüyorum. Bu ilerde samsung ve kullanıcılarının lehine olsa bile şuan ki android popülerliğinin avantajlarını kaybetmek istemezler.
Symbian'ın bende bıraktığı izledim rahat ve güvenilir oluşu.
Bada ise güzel ama yetersiz. Evet kasmıyor ve telefonu rahatlatıyor, ama zamanla gelişeceği konusunda endişelerim var.
Android ise popilerliğin verdiği güçle birlikte her zaman ilerliyor. Ama daha çok satılan telefonlara güncelleştirmelerin yoğun olması, talebin az olduğu telefonlarda ise güncelleştirme sıkıntısı olduğu bir gerçek.
Ama uygulama ve şuanki şartlar baz alınırsa
Tercihim: Android
Yerinde çok doğru bi laf helalAndroid den Bada telefona geçmek deyim yerindeyse Porshce arabadan inip Murat 131 e binmek gibi bence..
Abim 1 ay önce yazmıştım yeni yeni yorumları okuyorum
Yerinde çok doğru bi laf helal
Yapma ya çaktırma sen hep konuyu takip ettin
Abim 1 ay önce yazmıştım yeni yeni yorumları okuyorum
Haklısın
Yapma ya çaktırma sen hep konuyu takip ettin
Java daha iyitabi ki Bada. Şaka şaka
böyle bi konu açılması mantıksız.
arkadaşımda bir wawe 2 var evlere şenlik samsung apps tek kaynağı telefonunneden hocam..bakın bada taraftarı gibi görnmek istemem fakat badayı seven var bir alıcısı var haksızmıyım mesela ben waveden memnunum tabiki androidden de çok memnunum fakat bada çok hafif bir sistem ve yazılımdan anladığım için sıkıntıda çekmeyeceğim...
Ama Android ile cidden Bada karşılaştırılamazneden hocam..bakın bada taraftarı gibi görnmek istemem fakat badayı seven var bir alıcısı var haksızmıyım mesela ben waveden memnunum tabiki androidden de çok memnunum fakat bada çok hafif bir sistem ve yazılımdan anladığım için sıkıntıda çekmeyeceğim...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?