Android ve Bada sizce hangisi ?

Ben Samsung'un tamamiyle badaya dönmeyeceğini düşünüyorum. Bu ilerde samsung ve kullanıcılarının lehine olsa bile şuan ki android popülerliğinin avantajlarını kaybetmek istemezler.
Symbian'ın bende bıraktığı izledim rahat ve güvenilir oluşu.
Bada ise güzel ama yetersiz. Evet kasmıyor ve telefonu rahatlatıyor, ama zamanla gelişeceği konusunda endişelerim var.
Android ise popilerliğin verdiği güçle birlikte her zaman ilerliyor. Ama daha çok satılan telefonlara güncelleştirmelerin yoğun olması, talebin az olduğu telefonlarda ise güncelleştirme sıkıntısı olduğu bir gerçek.
Ama uygulama ve şuanki şartlar baz alınırsa
Tercihim: Android
 
Tepkiler: Elektr0

MasteLaa

Üye
Android den Bada telefona geçmek deyim yerindeyse Porshce arabadan inip Murat 131 e binmek gibi bence..
 
Tepkiler: DreaMagiC

tabi zaten Android o kadar ün yapmışken durupta badaya geçmek tabi mantıksızlık. ancak Google ın "ben bu sistemi yanlız motorolalarda kullancam" veya "sistem telif haklarından dolayı girdiği dava sonuçu yasaklandi" demesinden sonrA samsung bada sını kullanacaktır samsung bunu yaparken diyer telefon üreticileri ise üretim yapamayacaklardir. buda samsungun işine gelir.

- - - Eklendi - - -

Android den Bada telefona geçmek deyim yerindeyse Porshce arabadan inip Murat 131 e binmek gibi bence..

abi nettin o kadar? yuh ya.
 
Abim wawe kullanıyor bada kadar iğrenç bir işletim sistemi görmedim . Kusura bakma samsung bey ama symbian da bile daha fazla uygulama var . onun için :::


- - - Eklendi - - -

Android den Bada telefona geçmek deyim yerindeyse Porshce arabadan inip Murat 131 e binmek gibi bence..

Sonuna kadar haklısın
 

ByYlmzZz

Üye
bazı düşüncelerin çok yanlış neden dersen: samsung bada'ya gereken desteği vermeyebilir fakat 3.şahıslar yani developmentler(geliştiriciler)gereken desteğin fazlasını sunuyorlar...bugün androide bakacak olursak ICS sürümü yayınlandı kaç kişi gerçekten çok güzel hiç kasmıyor diyebildi çok az kişi fakat geliştiriciler ne yaptı performans romlar yaptı cyanogenmod olsun acronium mod olsun..mesela kernel ile overclock yaptık mesela root yaparak sistemin yönetimini ele aldık peki saydığım tüm kolaylıkları android mi sağladı bize tabiki hayır yani sonuç olarak android uygulama ve oyun yönünden zengin bir işletim sistemi fakat desteği 3.şahıslardan alıyoruz..bada ise şu an sadece 3.şahıslar tarafından destek alıyor ben ilerde badanın güzel yerlerde olacağını düşünüyorum samsung satış politikası ve stratejisi yönünden çok iyi...
 

amcalu1

Üye
Android alınacaksa 650 liradan aşağı birsey almaman lazım yoksa zevk alamazsın androidden androidi eleştirenlerde zaten 400 liralık telefonla 1000 liralık başka işletim sistemi kullanan bir cihazı karsilastiriyorlar android stabil olmadıgi sürümleri 2.1 2.2 falandi ics ve jb de android cok ilerledi ve ilerlemeye devam ediyor bir tek windows phone lar aklımı celiyor ama oyun uygulama ve gelistirilebilirlik dersen androidddd
 
tabi ki Bada. Şaka şaka
 
Tepkiler: MasteLaa

esokmen

Üye
Android tabi ki Bada sistem mı ya
 
tartışmasız android ne olursa olsun bada androidin çakması gibi zaten benim arkadaşta wave var kullananlar bilir
 
böyle bi konu açılması mantıksız.
 

ByYlmzZz

Üye
neden hocam..bakın bada taraftarı gibi görnmek istemem fakat badayı seven var bir alıcısı var haksızmıyım mesela ben waveden memnunum tabiki androidden de çok memnunum fakat bada çok hafif bir sistem ve yazılımdan anladığım için sıkıntıda çekmeyeceğim...
böyle bi konu açılması mantıksız.
 
Tepkiler: MasteLaa
arkadaşımda bir wawe 2 var evlere şenlik samsung apps tek kaynağı telefonun
 

MasteLaa

Üye
Ama Android ile cidden Bada karşılaştırılamaz