Android Uygulamaların Portlanması?

  • 14 Ekim 2012
  • 902 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhaba Arkadaşlar

    Android veya diğer sistemlerdeki uygulama ve oyunlar Nokia N9'a nasıl portlanıyor. Bu konu hakkında bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi?
    Ve ayrıca N9'a program yazmak için hangi programlama dillerini bilmek gerekiyor. Visual Basic 6 veya C# olur mu yoksa başka programlama dilleri mi bilmek gerekmekte?
     


    Yazan: VeysiTekinTR
  2. QML, JavaScript, C++ ve Phyton kullanılanlardan. Aynı anda tamamını kombine edebiliyorsunuz.

    Qt Creator derleyicisi kullanıyorsunuz. Portlama için nokia'nın Qt ile alakalı dökümanlarına göz atabilirsiniz. Yalnız benim anladığım, sıfırdan yazmak portlamaktan daha kolay.
     
  3. Çok teşekkürler. C dilini biliyorum. Bu işin üzerine biraz yoğunlaşıp program yazmayı düşünüyorum N9 için. Bakalım eğer güzel şeyler olursa sadece burada yayınlayacağım.
     
  4. ama androidin kendi portlandı zaten uygulamaları tek tek portlamanın pek mantığı kalmadı :hmmm
     
  5. Eğer ingilizcenizde varsa talk.maemo.org u tavsiye ederim. Takıldığınız bişey olursa oradaki birçok geliştiriciden yardım alabilirsiniz. Birçok harmattan ve maemo uygulamalarının developerı talk.maemoda.
     

  6. evet doğru ama nitroid yüklendiği zaman telefon telefon olma özelliğini kaybediyor.bildiğim kadarıyla sesli ve videolu görüşmeyi daha desteklemiyor.

    - - - Eklendi - - -


    teşekkürler Mert.ingilizcem iyi düzeyde bişey olursa iletişime geçerim ama geri dönerlermi bilmiyorum.
     
  7. Rica ederim talkda cesitli dokumanlarda mevcut. Takildigin yerde gelistiricilerden yardim alabilirsin. Turkce kaynak olarakta qt-turk diye bir site vardi orada turkceye cevrilmis qt kitabinin pdfsi vardi sanirim. MeeGo Turkiyedeki developer arkadaslarda mumkun oldugunca yardimci olurlar.


    Bu arada nitdroidde dual boot oldugundan telefon gorusmesi yapman gerektiginde MeeGo ya gecis yapabilirsin Gsm uzerinden gorusme yapilalamamasi cok buyuk bir problem degil bizim yapmamiz gereken nitdroiddeki eksiklerin giderilmesini ve daha uzun soluklu bir proje olmasini istiyorsak bagista bulunmamizdir.
     
  8. Hocam ben şuan nitroidi yüklemediğim için tam bilemiyorum. o yüzden yanlış olduysa kusura bakmayın. yani şuan ben nitroidi yüklediğim zaman aynı anda meego yu da kullanabiliymuyum.kısacası iki işletim sistemide aynı anda yüklü mü oluyor telefonda?
     
  9. Tabii oyle oluyor daha once sordunuz ana mesajdada hepsini belirtmistim. Oyle olmasa biz niye kuralim :). Telefon gorusmesi yapacaginda MeeGoya geciyorsun oyun vs.... Cesitli uygulamalar kullanacaginda nitdroide bu kadar basit.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/12/2018 - 23:09