Android uygulamaları androidsiz çalışırmı ?

    Konu Sahibi
Android uygulamaları androidsiz çalışırmı ?
Android uygulamalarını Android olmayan cebinizde çalıştırmaya ne dersiniz? İşte bunun yolu...






'Alien Dalvik' Android uygulamalarını farklı işletim sistemlerine taşıyacak

Yazılım şirketi Myriad, Android uygulamalarını diğer işletim sistemlerinde çalıştırmayı sağlayan 'Alien Dalvik' adında bir platform geliştirdi.

Yazılım ilk olarak sadece MeeGo için sunulacak, sonraki aylarda ise diğer işletim sistemleri için destek verilmesi bekleniyor. Myriad CEO'su Simon Wilkinson, platformu şöyle açıklıyor: "Kullanıcı açısından Alien Dalvik tamamen saydam olacak. Alien Dalvik uygulamaları doğal uygulamalar gibi olacak ve kullanıcının kafasını karıştırmadan sorunsuzca yüklenebilecek."

Alien Dalvik teori olarak kulağa hoş gelse de örneğin Apple'ın iPhone veya iPad'de buna izin vereceğini düşünmek zor. MeeGo'nun peşinen sürüklediği büyük bir kitleden de bahsetmek zor. Dolayısıyla şirketin hedefinin Symbian veya Blackberry olma ihtimali var...


 
Tepkiler: eray1992
İnsanları ne hallere düşürdün be Google...
 

mucaht

Üye
Android uygulamaları androidsiz çalışırmı ? Başlığı okuduğumda sadece bir soru olduğunu düşünmüştüm ve böyle bir şeyin mümkün olmayacağı cevabını vermeyi umuyordum.
Eğer bu şekilde bir program S^3 için çıkarsa süper bir şey olur, hatta sadece android için yazılan uygulamalar değil bildiğimiz bütün uygulamaları istediğimiz telefonda açmayı başarabiliriz. Tabi telefon donanımının yettiği kadarını.
 
    Konu Sahibi


s60 dada olur inş
 

suat1111

Üye
açık kaynak kodlu olmasının nimetleri
 

Uruloki

Üye
WP7 kullanmaya başlarsak unutun açık kaynak kodunu
 
uygulama yetersizliği var symbian^3 te şu alien dalvik olayı gerçek olursa (inşallah en kısa sürede olur) uygulama sayısı birden 10a katlanıcak belki dahada fazla ve buda nokia nın satışlarını arttırır bizimde işimize gelir tabi google buna izin verirmi hadi verdi diyelim apple hayatta izin vermez verirse ıphone nun hiç bir anlamı kalmaz .tahminimce emülator tarz bir şey olur inşallah kısa sürede gelir n900 ün ekranına yapıştırmışlar yeşil robotu n8 ede yapıştırırlar inşallah

--------------- Ekleme ---------------

böyle bi program çıksın parası neyse ödicem 20 -30 -40 tl hatta 50tl olsun yine veririm
 
Onunda burda signed yada unsignedi çıkar apobaba hallederik onuda
 

AYNA

Üye
inşallah sözle ibaret kalmazda symbian içinde çıkar bu program süper olur ozaman ..
 

mc_mfi

Üye
varya böle bişi olsa tadından yenmez s^3