Android telefonunuza tamamen Wp7 görünümü verin.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Android telefonunuza tamamen Wp7 görünümü verin.
Android telefonunuza bir kaç ek program sayesinde windows phone7 görünümünün muhteşem şıklıgını ve sadelegini kazandırabilirsiniz.

Yapmanız gerekenler:


Dosyaları .rar dan çıkartın.

-Mesajlar 7
-Rehber wpcont 7
-wp7 hesap makinesini kurun.


Bunları kurduktan sonra Launcher 7 - Donate yi kurun ve gelen ilk ekranda
Phone tile: Telefonun tuş takımı
Sms/MMMs tile: Mesajlar 7
Browser: Kullandıgınız tarayıcı
Market: Google play store
Contacts: Rehber wp7 cont.
Videos: Galeri
Music: Müzik çalarınızı seçip create tiles tıklayın.

Son olarak ; Menü tuşuna bastıgınızda varsayılan olarak Launcher 7 yi ayarlayın ve bu kadar.


-Mesajlar 7 ve Rehber tarafımdan tamamen türkçeleştirilmiştir.
-Hesap makineside Türkçe'ydi.Uygulama adında ingilizce Calculator yazıyordu, Hesap Makinesi olarak düzenledim.
-Rehber uygulamasının simgesi pek hoş olmadıgı için xperia'nın kayıtlar simgesiyle degiştirdim daha hoş oldu.
-Launcher 7 - Donate yi Türkçe'ye çevirmedim , yogundum çevirmeside uzun sürerdi. Tek ingilizce olan odur. Oda Türkçe olmasına fazla gerek yok baist bir şey zaten. Anlatımdaki gibi gerekli yere gerekli uygulamayı seçtiginiz zaman başka birşeye gerek kalmıyor.
-Uygulamalar pro reklamsız sürümlerdir.
(3.56 Mb MediaFire Link)




Yeni şık wp7 arayüzünüz hayırlı olsun ..



Resimler: (Yazıların ingilizce olmasına bakmayın resimler internetten , rehberi ifşa etmek istemedim :D)













 
  • Beğen
Tepkiler: Lord_oF_Dark


enterneoll

enterneoll

Üye
Windows'a özenmeye gerek yok android bana yeter zaten pek beğenmedim arayüzünü :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Buraxlive
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Çok şık ve sade duruyor. Özellikle mesajlar ve rehberi kendi varsayılan uygulamarımın yerine kullanıyorum artık. Denemeni kesinlikle öneririm.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Paylaşım için sağol fakat hoşuma gitmedi yükledim sevmedim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Buraxlive
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Zevk meselesi :D
 

ekrem2

Üye
yaa yerim wp7 sini teşekkürler yinede
 
yakup_281

yakup_281

Üye
ben messaging 7 yerine metro messaging kullanıyorum acayip hızlı ama bağış yapın diyor bazı özellikler için wpcontact ta çok hızlı ve bide wpphone var ama bende hata verip kapanıyor hep launceri kullanmayı düşünmüyorum henüz
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
ben messaging 7 yerine metro messaging kullanıyorum acayip hızlı ama bağış yapın diyor bazı özellikler için wpcontact ta çok hızlı ve bide wpphone var ama bende hata verip kapanıyor hep launceri kullanmayı düşünmüyorum henüz

Rehber programi wp7contact kullandım. sizde hata veren hangisi ?
 
yakup_281

yakup_281

Üye
wp phone lite
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Bunlar sorunsuz calisiyor zaten. Tesekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt