Android mi symbian mı ?

Android mi symbian mı ?


  • Kullanılan toplam oy
    99

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
N8 ile Optimusu niye kıyaslıyorsunuz ki? Nokia 5230 ile kıyaslayın aynı fiyatlı androidi
 

umutku84

Üye
galaxy gio öneririm kardeş kullanışlı ucuz
 
10 tane n8 bi tane galaxy s2 etmez.

s2 suya götürür susuz getirir

alınabilecek diger telefonlar: arc-nexus s-sensation

parayı sokaga atarım.gelir biri sorar: neden atıyosun ? cevap:n8 almaktan iyidir. tepki: haaaa!! en dogrusunu yapıyosun asadasdsds
 

umut681

Üye
bada yı bende sevıyorum fakat gelısecegını sanmadıgım ıcın ve uygulama konusunda sıkıntı olacagından tercıh etmedım.

badayı uzun zamandır takip ediyorum gelişiyor ama daha fazlada gelişebilirdi.uygulama sıktınsı pek yok gibi.en azından benim için.