Android hakkında bilgisi olan herkes lütfen içeriye.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cormile

Üye
    Konu Sahibi
Android hakkında bilgisi olan herkes lütfen içeriye.
Arkdaşlar android alacam ben 2.el olacak
300 500 arası birşey olacak.lütfen bana bi telefon önerin böyle güzel oyun falan oynayabileceğim uygulamalarında ekranında sıkıntı cekmeyeceğim. forumda gördüm HD oyun falan diyorlar onları destekleye bilen . Rom falan atılıyormus lütfen böyle bi güzel bi telefon önerin bana. şimdiden teşekkürler. bide ben ailemle ^3G ile görüşüyorum görüntülü konuşma desteği de olursa çok güzel olur.
 


JaddeQuee

Üye
2. el galaxy ace bulursun 200 500 arası dedigin gibi. bulursunda oyun konusunda şimdi senin tahmin ettiğin kadar oyun desteklemez yani 2.3 oldugu ıcın. hd oyun hakkında bi bilgim yok ben gio kullanıyorum memnunum yani 8 sayfa uygulama var kasmıyo telefon. menü akıcı güzel. 3,2" ekranı var küçükmü gelir bilmem oyun konusundada beklentılerımı karsılamıyo ama kötüde degıl yanı. ama çok oyun oynıcam diyosan 300 500 e bulamassın derım ben
 

ahmettopan

Üye
htc wildfire s
 
__xXx__

__xXx__

Üye
2. el galaxy ace bulursun 200 500 arası dedigin gibi. bulursunda oyun konusunda şimdi senin tahmin ettiğin kadar oyun desteklemez yani 2.3 oldugu ıcın. hd oyun hakkında bi bilgim yok ben gio kullanıyorum memnunum yani 8 sayfa uygulama var kasmıyo telefon. menü akıcı güzel. 3,2" ekranı var küçükmü gelir bilmem oyun konusundada beklentılerımı karsılamıyo ama kötüde degıl yanı. ama çok oyun oynıcam diyosan 300 500 e bulamassın derım ben

hocam galaxy ace de sanki ikinci kamera yoktu
 

atarax29

Üye
2. El galaxy ace bulursun 200 500 arası dedigin gibi. Bulursunda oyun konusunda şimdi senin tahmin ettiğin kadar oyun desteklemez yani 2.3 oldugu ıcın. Hd oyun hakkında bi bilgim yok ben gio kullanıyorum memnunum yani 8 sayfa uygulama var kasmıyo telefon. Menü akıcı güzel. 3,2" ekranı var küçükmü gelir bilmem oyun konusundada beklentılerımı karsılamıyo ama kötüde degıl yanı. Ama çok oyun oynıcam diyosan 300 500 e bulamassın derım ben

benim acede suan 4.0.3 var soylendigi gibi on kamera yok ama sana yeter
 
karayel90

karayel90

Üye
Bence Samsung galaxy w al derim biraz para ekleyip
 
hotlock

hotlock

Üye
htc desire al hd oyun rom konusunda faln sıkıntı çekmezsin.
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
arkadaşım dediğin fiyat aralığında ve istediğin özelliklerde bir androidli telefon bulman imkansız fiyat aralığını ne yazık ki biraz daha yükseltmen gerekecek ortalama 750 civarlarına çıkartabilirsen sıfır yada ikinci el bir çok telefon önerilebilir
 
ladrex84

ladrex84

Üye
750 tl xperia neo v var. Tavsiyemdir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt