Android Genel & Destek Bölümü İle Alakalı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Androidsever

Androidsever

Üye
    Konu Sahibi
Android Genel & Destek Bölümü İle Alakalı
Merhabalar arkadaşlar bu konu bu bölümdeki düzensizliği birazda olsun düzene sokmak için açtım ben moderatör veya admin değilim ama bazı konular gerçekten bu bölümde kirlilik yaratıyor

Örneğin Açılan Başlıklar :

''nolurrrrrrrrrrrrr yardımmmmmmmmmmmm !!!! : (''

''lutfen yardımmmmmm !!!!!!!!!!''

''çıldırıcam nlur bakın : ( ''

''acilllllllllllllllllllllllllllllll bakınnn !!!!!!!!!!!!!!!!''

şeklinde başlıklar görüyorum bu bölümde ve gerçekten bu şekilde başlık olmaz ve kimsede bu tarz başlıklara yardımcı olmaz ama olan arkadaşlarımız var iyi niyetli olan ama bu tarz başlıklarr böyle bir foruma hiç uygun değil

Benim bildiğim başlığın her zaman ilk harfleri büyük olur

Yani şu şekilde olmalı :

''Android İşletim Sistemi Hakkında Bilgi Almak İstiyorum'' gibi

Şu şekilde değil :

''android işletim sistemi hakkında bilgi almak istiyorum'' gibi

Olmaz yani bu şekilde kesinlikle görüntü kirliliği

Sizce değilmi ?

Tek ricam Konu Açma Kurallarına

Başlıktaki her kelimenin ilk harfinin büyük olması maddesinin eklenmesini istiyorum

Teşekkür ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware, Dede ve SertaGE


.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
iyide kardeş bu senin tarzın yani herkezin böyle yazmasını bi kural haline getirmeyi istemek yanlış bence

:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation
amcalu1

amcalu1

Üye
Aslında böyle olursa güzel olur bence de eklenebilir göze hitap etsin en azından
 
Androidsever

Androidsever

Üye
    Konu Sahibi
iyide kardeş bu senin tarzın yani herkezin böyle yazmasını bi kural haline getirmeyi istemek yanlış bence

:hmmm

Benim tarzim mi ?

Buyuk forumlari bi incele kardesim bakalim Konu acma kurallarinda ne yaziyor
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
evet doğru bir noktaya dikkat çektin :D. noluuuuuuuuuurrrrr kuralli yazalım :ehe şaka bi yana bazıları emir verir gibi başlık acıyor.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Böyle giderse yakında bakmayan en adi diye başlık görürüz :D
 
PriZm

PriZm

Üye
1.verdiğin örneğe katılıyorum.
2. icin ise sadece ilk kelimenin baş harfi buyuk olsun yeter.
 
droido xx

droido xx

Üye
Herkes istediği gibi takılsın kardeşim karışmayın milletin işine yahu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation
SilentOne

SilentOne

Üye
başlık konusunda haklıda gerisi için birşey diyemem bende yazım kurallarına uymuyorum malesef:(
 
Xelord

Xelord

Üye
Bence de bazı konular gerçekten görüntü kirliliği oluşturuyor. Mesela, "çoook acillll, bir bakın nolurrrr" gibi...
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Yukarda duran duyuruyu okusalar yetecek.
 
SHS

SHS

Üye
sanki yaaaarrrrdddddddııııııımmmmm yazınca herkes koşup geliyor :D
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Acil yardım denmesi bana çok garip geliyor..

Acil yazınca sanki biz direk atlıyoruz, koşa koşa pc nin başına oturuyoruz.
Ben şahsen yanlış başlık açanların konularında sorunlarının çözümünü bilsem bile yardım etmek gelmiyor içimden...
Önce bir yardım istemeyi, kuralları öğrensin. Hem kirlilik yapmasın, hem de amacına çabuk ulaşsın..
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Forum ruhuna da uymuyor bu tip başlıklar.Forum dendiği zaman benim aklıma paylaşım ve yardım gelir.Sen telefonun ile alakalı bir sorun için bu tip bir başlık atarak konuyu açtın ve beklemeye başladın.Bilenlen cevap verdi, yardım aldın sevindin ve çekip gittin.Peki sonra? Aynı sorunu yaşayan başka bir kişi bu yardıma ulaşamayacak çünkü konu başlığı yanlış.Her yardım edin yazılı konuya girip ne olduğuna kim bakar ki? Elden ne gelir... O kişide açar kendince bir konu.Ortalık çözüm bulmuş/bulamamış aynı sorun/istek içeren konular ile dolar.Sonuç kirlilik.Herkesin duyarlı olması gerekiyor.Kişi benden sonra da başkalarının bu konudan faydalanması için gerekeni yapmalıyım demesi gerekir.Bunlar benim düşüncem...
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
abandonware

abandonware

Üye
evet doğru bir noktaya dikkat çektin :D. noluuuuuuuuuurrrrr kuralli yazalım :ehe şaka bi yana bazıları emir verir gibi başlık acıyor.

bende açtıydım bikere ama neden öle açtığımıda bilmiyom :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Forum ruhuna da uymuyor bu tip başlıklar.Forum dendiği zaman benim aklıma paylaşım ve yardım gelir.Sen telefonun ile alakalı bir sorun için bu tip bir başlık atarak konuyu açtın ve beklemeye başladın.Bilenlen cevap verdi, yardım aldın sevindin ve çekip gittin.Peki sonra? Aynı sorunu yaşayan başka bir kişi bu yardıma ulaşamayacak çünkü konu başlığı yanlış.Her yardım edin yazılı konuya girip ne olduğuna kim bakar ki? Elden ne gelir... O kişide açar kendince bir konu.Ortalık çözüm bulmuş/bulamamış aynı sorun/istek içeren konular ile dolar.Sonuç kirlilik.Herkesin duyarlı olması gerekiyor.Kişi benden sonra da başkalarının bu konudan faydalanması için gerekeni yapmalıyım demesi gerekir.Bunlar benim düşüncem...

Tamamen katılıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt