Android den Memmun Olmayan var mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Android den Memmun Olmayan var mı ?
şu şu özeelik den dolayı memmun degilim diyen .
 
ben kullanmasam da bütün android kullanıcılarının memnun olmadığı yani var oda rami gereğinden fazla harcaması ve stabil olmaması.
 

MasteLaa

Üye
Benim memnun olmadığım yerler var herkes gibi.s2 kullanıyorum bilindiği üzere 1 gb ram var..

1- Ram'in yarısını boşta iken yemesi.
2- Sistemi çok yorması.
3- Güçlü donanımın boşa gitmesi.
4- iOS gibi stabil olamaması ve donanım-sistem ikilisinden aldığımız verimin düşük olması.
5- Marketinde 350.000 küsür uygulama olmasına rağmen iOS gibi işlevsel uygulamaların olmaması

Bunlar bence sadece ben değil çoğu Android kullanıcılarının sıkıntıları.
 
her sistemin olduğu gibi androidin de eksik yanları var hatta yukarıdaki gibi çok eksik yanları... Ama gel gör ki bazıları nokiadan androide geçmiş. Adam başka sistem tanımıyor en iyisi en kusursuzu kendisi diyor ve boş yere tartışma çıkartıyor.
 

MasteLaa

Üye
Fanatiklik objektifliğin önüne geçiyor bu tür durumlarda
 
Benim bildiğim PlayStore'da 600.000 uygulama var...
 
Tepkiler: İz[Mir]Kan

xPaSHax

Üye
ram harıcı sorunum yok gercı ramı kullansada kasma yok =)
 
Müzisyen olarak tatmin edici uygulama bulamadım androidde

iOS 650bin
Android 600bin

Sanırım 50 binde garageband, voicejam, gitar amfi programları Yorucu ama google desteği var sonuçta.iphone almıyosan kesinlikle androidli bi telefon
 
    Konu Sahibi
Konumuz: Android den Memmun Olmayan var mı ? Şu şu özelik den dolayı memmun degilim diyen
 
Tepkiler: Şehriyar
ics li nexus ve jb li nexus arasında %999999999 fark var kullanan bir arkadaşımız daha rahat anlatır
 

serinaga

Üye
Ben tablet kullanıcısıyım. Hem 2.3 hem de 4.0 kullanıyorum. Elbette eksiklikler var, bir symbian kullanıcısı olarak android'e geçmek için çokta neden olmadığını gördüm. Uygulama olarak çok uygulama olabilir, lakin ele avuca sığar topu topu temelde 20-30 uygulama var. O da her bir markette yada mağazada var zaten diye düşünüyorum. Beni en çok hayal kırıklığına uğratan olay ad-hoc ağlara bağlanamaması ...
 
Şarjı dışında pek sorun görmüyorum. 1 İOS 2 Android. sıralama bu benim gözümde.
 

aleranol

Üye
kullanılabilirlik berbat. Sapkınlık gibi geliyor bana sürü psikolojisi gibi bişiy.
 

Twüt

Üye

1- Çok ısınması ,
2- Aktif kullanım sırasında rahatsız edici bazı kasılmalar
3- Sistem açığını kapayıp orayı yeniden düzenlemek yerine yama tarzı güncellemelerin gelmesi
4- Marketinde 650.000 uygulama varken yarısının çöp olması
 

Lenneth

Üye
Bazen yukledigim oyunlar uyumsuz cikiyor, acilmiyordu bu biraz kizdiriyordu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...