Haber ANDROİD 6.0 M GELİYOR!

Billur muhabbeti bunlar 7.0 dan bahsetmis adam
 
Tepkiler: cici60
Adamlar ios a yetişmeye çalışıyor
 
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54

NEXUS

Üye
android 6.0 olmaz o.
android 5.1 diye çıkacaktır.
çünkü google arayüzde önemli değişiklik yaptığında değiştiriyor sürüm numarasını.

örneğin. 2.3 gingerbread (3.0 ı saymıycağım telefonlar için konuşuyorum) den android 4.0 a geçişte arayüz değişmişti. gingerbread arayüzünden holo arayüzüne geçmişlerdi ve holo 4.4 e kadar devam etti.
holo yu bırakıp material design e geçtiğinde ise 5.0 ı çıkarttı.
yani material design i bırakmadıktan sonra 6.0 çıkmaz
 
Kardeşim 5.1 çıktıki
 
gelir gelir iyice oynasınlar sağ gösterip soldan vursunlar zaten herşey göz boyama başka bisey değil.
Yakında 2k için 6 gelir 4k içinde 6.6 gelir
Şuan note4 s5 kral ise seneye çöp olur neden? Çıkan 6 ile uyumsuzluk olur.

Adamlar cihaz satıyor asya sanki kudurdu çakma donanımlar aldı başını gidiyor yakında sağlam cihaz bulunmaz yere düşen çöp olur, az zorlasan işlemci pert olur.
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
sana katılıyorum