kuafor2009
Üye
arkadaslar eksik birseyleri yapiyorsunuz en onemlisi hafiza kart meselesi bazi hafiza kartlarinda android yuklerken format atamiyor.... sandisk vs gibi hafiza kartlarina dikkat once kendiniz hafiza kartini bicimleyerek baslayin... n900 icin hersey bir oyuncak unutmayin.... KARDESIM MURRATIY bende niye androidi kuramadim diyordum desene 2.2.1 diye beni cildirttin kackez format attim senin yuzunden meego sitesinde de okudum halen 2.3 deme artik sebeke halen cekmiyor yukledim ama normalmi...
--------------- Ekleme ---------------
murattiy duzgun yaz millet anlasin... kac kere telefonu temizlettin bana bir bilsen ayar ettin beni yani... yinede payalasimin icin sagol...
--------------- Ekleme ---------------
bu telefon 1200@mhz yi tam sorunsuz calistirirmi flash cekecegim
arkadasim konu saglam ama adroid 2.2.1 bu surum... gayet iyi calisiyor bende unutnadan dpolarda nitdroid var once onu bulun faster app de.
aynen bende tam burda takıldım yaw yes diyorum ama FAILORE yaziyo failmi veriyo hatamı ne yaw bu arada benim hafıza kartım 1 gb ondan da olabilirmi acaba yani bu yazılım hafıza kartınbamı kuruluyomuş ne boyut en az kaç olmalı acaba
arkadaşlar bende burda kaldım...buyuk harflerle yes yazdıktan sonra
downloading nitroid. manifest ...failure..balling out
şunun anlamı ne demek biri yardım etsin yaa
Google ın geliştirdiği ve maemodan daha fazla kullanıcıya ulaşan linux kaynaklı Android işletim sistemini tanımayan yok.. ve bildiğiniz gibi Nitdroid olarak N900 üzerinde kısmi çalıştırıldı.Meraklı kullanıcılar için android 2,3 kurulumu;
Öncelikle en sağlıklı yöntemi 0.0.8 sürümünü kurduktan sonra update edip 0.0.9 yani android 2.3 kurmak
Öncelikle bilgisayar üzerinden aşağıdaki 2 dosyayı indirip telefon içindeki MyDocs (Diğer adı Nokia N900 ) denilen alana atın
1.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuzun sürecektir
2.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sıra kurulum :
telefonununda wifi/internetiniz açık olmalı
telefonda X term i aç
1. root
2. apt-get install nitdroid-installer
işlem sonunda x-term i kapat
yeniden X term i açıp
3. root
4. dpkg -i /home/user/MyDocs/nitdroid-installer_0.2.7_armel.deb
5. nitdroid yaz enter internet hızınıza bağlı 20-50 dakika zaman alır
işlem bittiğinde Nitdroid 2.2 kurulmuş olacak sıra geldi 2.3 kurulumuna;
X-termi aç
1- root
2- cd /home/user/MyDocs
3- bzip2 -d NITDroid-0.0.9.tar.bz2
4- mkdir /and
5- mount /home /and
6- cd /and
7- tar xvf /home/user/MyDocs/NITDroid-0.0.9.tar
8- dpkg -i /home/user/MyDocs/nitdroid-kernel-2.6.28-06_final1_armel.deb
işlem sonunda Android 2.3 kurulmuş oldu
Artık titreşim çalışıyor
Ama telefon da hala ses yok
Arama , çağrı ve mesaj alma var ama ses yerine cızırtı geliyor ((
Yakında oda sağlanırsa çok büyük kullanıcı maemo yu terk edecektir.
--------------- Ekleme ---------------
öNEMLİ
EN SON 8.İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİRMEDEN ÖNCE AŞAĞIKİ LİNKTEN KERNELİ İNDİRİP N900 İÇİNE ATMALISINIZ
KISACA İLK İKİ İNDİRİMİ YAPARKEN AŞAĞIDAKİ DOSYAYI DA İNDİRİP 3 ÜNÜ BERABER N900 İÇİNE ATIN
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kardes eline saglik paylasim icin once.sorunsuz kurdum cok guzel calisio.ayrica 2gb hafiza card yazmisiniz benimki 1gb ama fevkelada sekilde olducokda hosuma gitti yani.telefona cagri gelio mesj gelio ama mesaja cevp yazinca gitmiyo cevap.gps calismiyo.kamerayi denemedik acikcasi farketmez gerci calissada calismassada.su ses olayini cozerlerse super olucak.telefon hizli bi sekilde calisiyor bi yavaslik yok.ama videolari acamadim flash player yok diyor pek fazla kurcalayamadim.marketlerden birkac bisey indirdim calisiyor.ses olayini cozerlerse zevk icin arada bir kullanirim.ama maemoda benim overclock ayari gitti nasi geri getircem bilmioyorum bi bakicam.yorumlarini okudugum arkadaslara allah yardimciniz olsun diyorum ben o sorunlari yasamadim sonrasindada yasamam insallah flash atmayi sevmiyorum telefona ))
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?