Android (2.3) isletim sistemi





yine denedim yine olmadi hahahah baskiiiiiiiiiiiiiiiiii 4 tekrar flashliyorum teli. :d muraty valla saol kardes konu saglam deilse acmayin be arkadaslar bos yere yormayin bizi
 
arkadasim konu saglam ama adroid 2.2.1 bu surum... gayet iyi calisiyor bende unutnadan dpolarda nitdroid var once onu bulun faster app de.
 
arkadasim konu saglam ama adroid 2.2.1 bu surum... gayet iyi calisiyor bende unutnadan dpolarda nitdroid var once onu bulun faster app de.




simdi indiriyorum ve tekrardan deniyorum . yada denizci arkadasim sunu detayli bi sekilde eksiksiz anlaticak kimse yokmu aramizda
 


arkadaşlar bende burda kaldım...buyuk harflerle yes yazdıktan sonra

downloading nitroid. manifest ...failure..balling out

şunun anlamı ne demek biri yardım etsin yaa
 
kardesim faster app de nitdroid dosyasi olacak android yada nitdroid olarak ayarlayin yukleyin bittikten sonra x terminal acin nitdroid deyin sonra uzun bir yazi cikacak buyuk harlerle sizde YES diyerek cvaplayin bu kadar...
 
arkadaşlar bende burda kaldım...buyuk harflerle yes yazdıktan sonra

downloading nitroid. manifest ...failure..balling out

şunun anlamı ne demek biri yardım etsin yaa



ARKADASLAR SUNU TAM OLARAK DETAYLI BI SEKILDE ANLATICAK KIMSE YOKMU. FASTER APP TEN OLSUN BILMEM NE OLSUN LUTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ SIZDEN RICAMMMM
 
arkadaslar once faster app den yada uygulama yoneticisinden aratin nitdroid yada android diye cikar zaten onu telefona yukleyin ve sonra x terminali acin nitdroid deyin sonra bir yazi cikacak YES mi diye soracak sizde aynen buyuk harflerle YES deyin bu kadar ve 2gb hafiza karti gerekli... ve internetinizin acik olmasi sart x terminale kodlari yazarken unutmayin!!!!!!!!!!!!
 

murattiy

Üye
    Konu Sahibi
Sadece aşağıdakileri yapın , işlem bittiğinde 2.2 kurulu olacak ilk olarak bunu kurun
nitdroid-installer_0.2.7_armel.deb i my Docs içine atmayı unutmayın

Sıra kurulum :
telefonununda wifi/internetiniz açık olmalı
telefonda X term i aç
1. root
2. apt-get install nitdroid-installer

işlem sonunda x-term i kapat
yeniden X term i açıp
3. root

4. dpkg -i /home/user/MyDocs/nitdroid-installer_0.2.7_armel.deb

5. nitdroid yaz enter internet hızınıza bağlı 20-50 dakika zaman alır
işlem bittiğinde Nitdroid 2.2 kurulmuş olacak sıra geld

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca yeni image dosyası ile nitdroid kurulumu sonrası maemo overclock sorunu giderilmektedir.

--------------- Ekleme ---------------

1. root
2. apt-get install nitdroid-installer

bu işlemi yaparken internet açık olmalı ve en az 2-3 dakika beklemeniz gerekli
ayrıca en düşük 2 yazıyor ama 4GB lık sd kartınız takılı olmalı

X term üzerinde yaptığınız yukarıdaki komutlardan sonra kapatıp mydocs içindeki nitdroid-installer_0.2.7_armel.deb dosyasına dokunduğunuzda otomatikde yükler komut yazmanıza gerek bile kalmaz
daha sonra X termi açıp root yazıp nitdroid dediğinizde 20-50 dakikalık yükleme başlayacak
bunları yaparken hata yapması imkansız
 
valla paşam son yazdıklarını yine eksiksiz bi biçimde yaptım yine tık yok valla aşşa yukarı 1.5 saatir beklemedeyim hala beklemedeyim ben göremezsem bile hisediyorum torunlarım görücek yinede emeğin için çok tşkler saolasın
 

hsngul44

Üye
paylaşımlarınız çok güzel teşekkür ediyoruz
sizden bi ricam olacak ben 2.2 yi yüklüyorum
bu işleme geçtiğimde 3 te kalıyorum no felan diyo hata gibi birşey veriyo bulamıyo galiba dosyayı ne yapmam lazım

X-termi aç
1- root
2- cd /home/user/MyDocs
3- bzip2 -d NITDroid-0.0.9.tar.bz2
???????????
 

ofli6134

Üye
ya ben yukledim ama.telefonu acarken pin kodu falan sormuyo dolayisiyla sim kart baglantisi yok? nasil cozerim?
 

murattiy

Üye
    Konu Sahibi
bzip2 -d NITDroid-0.0.9.tar.bz2
dosyası mydocs içindemi ayrıca apt-get install nitdroid-installer ı kurdunmu kurarken bzip2 kurulmalı
neler yaptın bilmiyorum bu alana geçtiysen 2.2 yi kurdun mu ?

--------------- Ekleme ---------------

ya ben yukledim ama.telefonu acarken pin kodu falan sormuyo dolayisiyla sim kart baglantisi yok? nasil cozerim?

arkadaşım pin kodu sorma aşamasına geçmedi zaten
telefon özelliğini aktif etmek için :
senin yapman gereken maemo dayken ayarlara gel >telefon kısmını aç > pın kodu sor kısmını kaldır
sonra maemo yu kapat nitdroidi aç telefon özelliği açılacak
ama hattında internet yok ise telefon kullanırken veri indirmesini engellemen gerek ayarlardan o ayarları yap sonra turkcell güzel bir fatura çıkarmasın
 

lweo

Üye
aarkadaslar videolari izledim cok hosume gitti. nasil calisiyor hizlimi eger oyle tak tuk yavas yavas menurlerde gecisler yavassa ve bir islem yapmak icin donarak bekliyorsa kurmaya gerek yok kuran arkadaslar biraz bilgi verirseniz sevinirim
 

murattiy

Üye
    Konu Sahibi
telefon kisminda ses yok cagri geliyor ve gidiyor ,sms aliyorsun ses kismi sanirim u gun icinde cozulur


telefonda gecisler cok hizli degil ama kotu kesinlikle degil ve kaydirma ozelligi cok daha guzel kaydiriken menuleri maemodaki gibi gereksiz programlar yanlislikla acilmiyor arti dikey modu harika ama bir cok ozelligi heniz yok
telefonda ses ozelligi
gps
radyo
fotograf cekimi vb
ama bunlarda port edilince ben ayni gun maemoyu terk edecegim ayrica nitdroid de de overclock var yani hzilandirabilirsin
 
faster app den armel.deb dosyasını yüklerken kaynak bulunamadı dio x terminalden de yüklediğimde yine hata alıom devam edemiom...en sonunda video ya çekip öle atıcam buraya inş o zaman sorunu çözebiirsiniz...
 
kardes eline saglik paylasim icin once.sorunsuz kurdum cok guzel calisio.ayrica 2gb hafiza card yazmisiniz benimki 1gb ama fevkelada sekilde oldu cokda hosuma gitti yani.telefona cagri gelio mesj gelio ama mesaja cevp yazinca gitmiyo cevap.gps calismiyo.kamerayi denemedik acikcasi farketmez gerci calissada calismassada.su ses olayini cozerlerse super olucak.telefon hizli bi sekilde calisiyor bi yavaslik yok.ama videolari acamadim flash player yok diyor pek fazla kurcalayamadim.marketlerden birkac bisey indirdim calisiyor.ses olayini cozerlerse zevk icin arada bir kullanirim.ama maemoda benim overclock ayari gitti nasi geri getircem bilmioyorum bi bakicam.yorumlarini okudugum arkadaslara allah yardimciniz olsun diyorum ben o sorunlari yasamadim sonrasindada yasamam insallah flash atmayi sevmiyorum telefona ))
 


nitdroid olayinada el attim

murattiy kardes bazi eksiklerin var o yuzden de millet cakilip kalmis.
alttaki veriler dogru olanlardir. ilk sayfadakine ilave et basin agrimasin.


ilk olarak kernel

alttaki yazmis oldugun
nitdroid-kernel-2.6.28-06_final1_armel.deb
yukarida linke tiklasinlar indirsinler.

senin yazdigin...
X-termi aç
1- root
2- cd /home/user/MyDocs
3- bzip2 -d NITDroid-0.0.9.tar.bz2
4- mkdir /and
5- mount /home /and
6- cd /and
7- tar xvf /home/user/MyDocs/NITDroid-0.0.9.tar
8- dpkg -i /home/user/MyDocs/nitdroid-kernel-2.6.28-06_final1_armel.deb


dogru olan altta..

root
cd /home/user/MyDocs
bzip2 -d NITDroid-0.0.9.tar.bz2
cd /home bunu atlamisin ve altta yazilanlarin aynisini yazsinlar bosluklara aynen dikkat.
mkdir /and
cd /
mount /home /and
cd /and
tar xvf /home/user/MyDocs/NITDroid-0.0.9.tar
dpkg -i /home/user/MyDocs/nitdroid-kernel-2.6.28-06_final1_armel.deb
--------------------------------------------------------------------------------------
yukaridaki islem yuklu olan NITDroid-0.0.8 dan
NITDroid-0.0.9 update guncellemek yukseltme islemidir..

kisacasi senin yazdiklarini takip etsinler ve xterminali ac olayi yukarida yazdigim gibi devam etmelidir.

Ayrica ben pek kurcalamadigim icin ne kadar dogru bilmiyorum fakat
Alpha-numeric Keyboard FIX keyboard karekter olayinda sorunlar oldugunu maemo sitesinde
yazmislar alttaki de bunu gidermek icinmis..

ilk once alttaki dosyayi MyDocs a indir.


aynen uygula..

xterminal acip..

mount /home /and enterle...
cd /home/user/MyDocs enterle....
cp omap_twl4030keypad.kcm.bin /and/system/usr/keychars/ enterle...

n900 u kapa ac islem tamam..
olmuyor felan demeyin..
murattiy arkadasin yazdiklarinin aynisini takip edin taaki..
X-termi aç
burdan sonrasi ise benim yazdigim gibi uygulayin sorunsuz isi bitirmeniz gerekmektedir.
kolay gelsin. ayrica murattiy arkadasada fazla yuklenmeyin olur boyle seyler insanlik hali atlamis bi kac seyi
 

murattiy

Üye
    Konu Sahibi

overclok dosyası 1000 mhz dir




bunun için yukarıdaki dosyayı mydocs a at filebox yada winscp ile etc klaösrüne ulaş oaradaki power.conf sil bunu koy
aşağıdaki adreste daha düşük mhz var




yapman gereken metin dosyasına kaydet telefonun içine at sonra filebox yada winscp ile etc klasörü altındaki power.conf dosyasını açarak mevcudu sil ve istediğin hız yazılımını içine kaydet
ben sana winscp öneririm onu kur çünkü pc üzerinden müdehale ettiğinden çok rahat .filebox da güzel ama uğraşmak sıkıntılı




birde sana her siteyi açan anahtarı vereyim ))
dns dosyası sorunsuz heryere girersin ayrıca google dns yüklü olduğundan gayet hızlı


bunun için yukarıdaki dosyayı mydocs a at filebox yada winscp ile etc klaösrüne ulaş oaradaki resolv.conf sil bunu koy

bunları maemo üzerindeyken yapıyorsun androidde değil
ayrıca bunların yerleştirme komutlarıda var
diğer konun ise maemo overclock nitdroid sonraso gidiyor ama power diye ayrı bir kurulumla geri geliyor işe geç kaldığımdan onu akşama anlatırım ben tekrar maemoyu 1150 de kullnamaya başladım
multiboodta 3 seçenek çıkıyor ordan seçiyorsun kurulum sonrası ama sen bu arada kesinlikle winscp olayını çözmen gerek sonra rahat rahat herşeye heryere mudehale edersin.Birde şunu söyliyim nitdroid dosyaları read only geldiğinden çok sorun yaşarsın ama winscp ile bunu kolay aşarsın
 
ben kurdum sebeke yok ama.... kardes sebekeyi nasil getirecegiz
 

murattiy

Üye
    Konu Sahibi
ben kurdum sebeke yok ama.... kardes sebekeyi nasil getirecegiz

bu souda ciddi olmassın üst satırda şebeke anlatıldı zaten