Ben kullandım atrix.sonra wonder a geçtim ve şu anda galaxy s3 kullanıyorum.iki cihazı kullanmış biri olarak kesinlikle wonder daha iyi bir cihaz.şarj konusuna değinmek istemiyorum bile.wonder şarj olarak atrix ten daha iyi.işlemciye gelirsek wonder yine daha iyi 1.4 ghz işlemci var.atrix hiçbir zaman ics almayacak(4.0) wonder da hala 2.3.6 sürüm gingerbread kullanıyor. Ama önemli değil.doğru rom ve kernel kombinasyonuyla wonder gerçekten harikalar yaratabilen bir cihaz.atrix i sadece 3 ay kullanabildim ama wonder ı 1 sene kullandım.atrix i 300 liraya zar zor satabildim.gayet te temiz kullanmıştım,tr de piyasası yok cihazın.wonderı istanbul bilişimden 780 liraya aldım ve 1 sene kullandıktan sonra 480 e sattım.şimdi s3 kullanıyorum ve çok memnunum.ben kendi tecrübemi yazdım tercih senin...ama bende aynen senin gibi düşünerek almıştım atrix i...evdeki hesap çarşıya uymuyor maalesef