mavrick
Üye
Şunu bir izleyin bakalım. Daha önce benzer seyler görmüşsünüzdür, sonuna kadar izleyelim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kolay gelsin
hocam keşke bada 2.0 ı bekleseydin kaça sattın waveni bu arad wave 1 di demigittim bugün dayanamayıp türkcelden galaksi s aldım
arkadaslar bırakın androidi uygulamadan baska hiçbirseyi yok. badanın yanına yaklasamaz hız konusunda.
gözünü seviyim vavenin ve badanın. wave kadar hızlı stabil yerine oturmış bir sistem yok.
ahh
bada os 2.0 yi bekleyin.
Yorum budur arkadaşlar.Badanın kıymetini bilin.Pratik sorunsuz.Diğer sistemlerde programla yapabileceklerinizi bada sisteme koymuş zaten.gittim bugün dayanamayıp türkcelden galaksi s aldım
arkadaslar bırakın androidi uygulamadan baska hiçbirseyi yok. badanın yanına yaklasamaz hız konusunda.
gözünü seviyim vavenin ve badanın. wave kadar hızlı stabil yerine oturmış bir sistem yok.
ahh
bada os 2.0 yi bekleyin.
wave 1 di benimki ne güzeldi gittim mal gibi 650 ye sattım birinehocam keşke bada 2.0 ı bekleseydin kaça sattın waveni bu arad wave 1 di demi
bende anlamdımarkadaşlar bi android düşkünlüğü dür gidiyor wave gibi özellikle wave 1 gibi bu kalitede bu hızda ve bu kibarlıkta ve en önemlisi b fiyatta bulmak zor hatta zoru fazla yok gibi biraz beklesek bdanın gelişmesini o zaman daha iyi sonuç alırız diye düşünüyorumYorum budur arkadaşlar.Badanın kıymetini bilin.Pratik sorunsuz.Diğer sistemlerde programla yapabileceklerinizi bada sisteme koymuş zaten.
Pratiklik ve sorunsuzluk konusunda
1-İOS
2-BADA
Android kullandığım için biliyorum.Artıları özelleştirebilirlik ve program sayısı.
Eksileri:Stabillik,pratiklik,batarya.
Androidde özelleştirmek için rom yüklersiniz ve her romun mutlaka bir sorunu vardır.Badanın beta sürümleri bile stabildi.
Program olarakta Bada şu an bile bana yeterli.Yine de program sayısı çok daha artacaktır.Bada 2.0 ile daha da güzel olacağı aşikar.
Sosyal Hub Premium la da boyut değiştiren telefonumdan gerçekten memnunum.Değiştirmeyi de hiiiçç düşünmüyorum.Seneye yaza kadar burdayım
Birazdan yine wave den Galaxy s e geçmiş bir kullanıcının yorumlarını paylaşacağım.
wave 1 ve 2 deki verimi hiçbir telde alamassınız iphone 4 bile dahilbende anlamdımarkadaşlar bi android düşkünlüğü dür gidiyor wave gibi özellikle wave 1 gibi bu kalitede bu hızda ve bu kibarlıkta ve en önemlisi b fiyatta bulmak zor hatta zoru fazla yok gibi biraz beklesek bdanın gelişmesini o zaman daha iyi sonuç alırız diye düşünüyorum
aynen hocam sana yüzde yüz katılıyorum. wave kullanan uygulama yok diye gider galaksi alır ama uygulama dısında hiçbir şey bulamaz o galakside.Telefonu uzun süre kullanan sabırsızlar kendi sahip olduklarının kıymetini bilmek yerine kötü yanlarına odaklanıp boşu boşuna kendi telefonlarına tavır alıyorlar.Sonra o telefonlarda da umduklarını bulamıyorlar.Gangster86 bunları yazdığın iyi oldu.En azından biraz kıymet bilinir.
yetti sIkIldim boyle yorumlardan.kufur edemedigim icin akilli diyorum yeni video yayinladi youtube ac izle orda kpama tusunu kullaniyor al noldu g*t oldun
--------------- Ekleme ---------------
m.youtube.com/watch?gl=US&client=mv-google&hl=en&v=gC_8eaqRSn8 waveden yaziyorum operayla al izle
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?