[Anderson] N-Desk v2.06(8) S60v5/S^3 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Anderson] N-Desk v2.06(8) S60v5/S^3 Unsigned

N-Desk Nokia telefonlar için yapılmış en iyi masaüstü uygulamasıdır. Ovi store üzerinden 1 milyon kez indirilmiştir. Hassas özelliği sayesinde kullanımı çok rahattır, kişiselleştirme seçenekleriyle telefonunuza yeni bir görünüm katar.


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: distakjo, omerynd, mesut1979 ve 1 kişi daha


evren3461

evren3461

Üye
Paylaşım için Teşekkürler oldukça kullanışlı bir uygulama.. :anlas:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
acaba bu ndesk'in temaları varmıdır ikonları falan değiştirmek için teşekkürler
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler..
 
omerynd

omerynd

Üye
teşekkürler kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt