An Gelir Benim Sonum Olursun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
An Gelir Benim Sonum Olursun
/...An Gelir...
Öyle Derin Bir Çığlık Atar Ki Yokluğum
...Kederinden Benim Olursun ... /




Ah Can,
- Sahip Çıktın Yıldızsızlığına -
Oysa Sana Ait Değildi Bu Kapkara Geceler
- Diz Boyu Gece Sinerken Saçlarına -
Bugünü Duydum Sessizlğinde, Yarını Ölmüştü..
Kimsesizliğe Saçıldı Umutlarım... Gördün Mü..?

/..Ağlamak Ne Basit Bir Eylem Oluyor Şimdi
Bacası Tütmeyen Bir Evde Emanetken Sıcaklığın..
/



- Gittim Mi Geldim Mi Hiç Bilmedim -
İki Şarkı Arası, Bir Dudak Payı Çelimsiz Bir Sızı İçimde
Bir Varmış Bir Yokmuşlar Da Ziyan Oluyorum
- Mavi Mavi Susuyorum Sana -
Yine De Siyaha Hasret Kalıyor Özlemin..
Bir Yara Daha Açıyorum İçimde, Sana Değmeden...


/..Çok Sesli Bir Sakinlik Sardı (H)içimi..
..Aldığım Hiçbir Nefes "Sen" Değil, "Senden" Değil../




- Yanılgılarıma Teğet Geçiyor Sensizlik -
Tenime Dokunuyor, Ama Ben Hep "Sen" Kokuyorum..
Anlasana..!
En Büyüğü İçimdeyken,
- Senin Yalanların Beni Neylesin..? -
Bilmediğim Bir Gözyaşına, Sesimi Düşürdüm Ben..!
Benim Olmadığın Kadar "Senindim", Duymadın..



Firam Cana..
Bozulan, Kırılıp Dökülmenin Mecazi Anlamı
Olmuyor Zaman..! Asiliğini Soyun Üstünden..!
- İnan Ki Hiç Doğru Değil Zamanlaman.. -

Üzerime
Çığ
Düştü
- Dudağımda Bir ÇIĞLIK..! -



/...An Gelir..
Öyle Derin Bir "Es" Verir Ki Yokluğun
...Kederimden Sonum Olursun.../



Alıntı..
 


POWER

POWER

Üye
"/...An Gelir..
Öyle Derin Bir "Es" Verir Ki Yokluğun
...Kederimden Sonum Olursun.../"

Yaralıyız arkadaş her şiir dokunur olmuş yüreğime. Artık ağır geliyor :(

 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt