crazyjack
Üye
amerikan birlikleri arkamdan ateş açtı
arkadaşlar geçen hafta amerikaya geziye gittim neyse duvarlarda robot resmi çizilmiş bi adam var sonra üzerine wanted yazmışlar zencinin biri geçiodu ona dedımkı hey dostum vantet ne demek dedim. oda işte kulağındaki küpeyi yere attı sonra aramaya başladı bende ona lan mal önündeki küpeyi hem yere attın hemde gözünün dibinde hala arıon gerzek dedim. buda sonra küpeyi aldı ve bana fak yu ! dedi ne dediğini anlamadım ama diğer gavurlar puhaahha diye yarılıolardı içimden bi ses kesin bana küfretti dedi ve bende ona küfrettim sonra ordaki dallamalar hiç bişeyi çakmamışlar bende puhahahha diye yarıldım sonra bunlar bana bön bön bakınca ne bakıonuz lan dedim bunların tavrı iyiden iyiye değşti ve bi tanesi suratıma tükürdü bende orda koca amerikan halkına rezil olmuştum sinirden adrenalin patlaması yaşadım ve wanted yazan direğe olan gücümle vurdum direk çatırdanak ortadan ikiye ayrıldı meğersem elektrik direğiymiş sonra arkasında police yazan arabalardan 4-5 tane adam indi sırtlarında security yazıodu sonra bende bi direğe vurmayla naptınız birader ne ayaksınız siz dedim işte arkadan bi Türk varmış koştu beni savundu oda ingilizce biliomuş yok kamu malına zarar vermekten dolayı ceza kesceklermiş sonra bende sabıka almak istemediğim için bi anlık sinir boşalması yaşadım ve amerikan polisinin suratına olan gücümle yumruk attım adam bayılıp yere düştü sonra ne yapıcağımı şaşırmıştım Türk olan adam işte Türk'ün gücüüü diye bağırdı bende o kadar gaza gelmişken hazır boş araba dolu cadde diye limuzinnın bırıne bındım baktım limuzin devletinmiş çok şaşırmıştım torpidoyu falan kurcaladım içinden obamanın resimleri karısı falan resimler vardı sonrasında arabanın obamaya ait olduğunu öğrendim biraz baktım duygulandım ama sonra arkamdan amerikan birlikleri operasyon için hazırlanıolarmış bende hemen üstte ehliyetin olduğu yerden sniperi aldım tak tak saydırmaya başladım derken herkesi 12den vuruyordum sokakta herkes çığlklarla kaçışıyordu sonra 2 kişi kaldığında sniperi bırakıp kaçma kanısına vardım araba 150 basıodu bastım arabayla ama baktım önüme viraj çıktı derken limuzinden atlayıp sahile doğru koştum arkamdan amerikan birlikleri ateş açıyordu hemen cris diye bi amca var bizim köyden tanıdığım onun klübesini gördüm ve içeri daldım sağolsun o adam oranın korucusuymıs onun için dokunulmazlığı varmış bana içeride olayların durulmasını beklememi söyledi bende tamam baba dedim sizce ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum






