Amerika'dan iphone 4 alan var mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Amerika'dan iphone 4 alan var mı?
arkadaşlar amerika'dan iphone 4 alıp kullanan ve sürüm yükselten varsa bana yardımcı olabilir mi lütfen? Ne kadar kullandıktan sonra sürüm yükseltebiliyorum?
 
Amerika felan farketmez her iphoneda sürüm yükseltebilirsin,Ne kadar kullandıktan sonra sürüm yükseltemezsin ,sürümün kaçsa bi üstüne geçebilirsin ,yani iOS 6.0.1 ise sürümün 6.1.2 veya 6.1.3 e yükseltebilirsin ,6.1.4 Yükseltemezsin öyle bi versiyon yok ,en son kaçsa ona kadar yükseltebilirsin
 
sorun klon emei ile mi ilgili yoksa yukaridaki gibi mi
 

reterete

Üye
Öncelikle cihazın yurtdışı ve simkilidi var ise güncellemeyi tavsiye etmem çünkü baseband ykseliyor ve simkartı okudugu halde çekim gelmiyor bende telefoncuym ordan biliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...