knoxksb
Üye
amerikadan gelecek iphone ile ilgili yardım
merhabalar teyzem amerikada kullandıgı ıphone bana getırecek fakat telefonu gostermıs oradakı telefoncu bu ıphone kılıdı açılmayan iphonelardan demış bole bır durum gercekten varmı yokmu onu merak edıyorum bu arada gelecek cıhaz maalesef ıphone 4 deıl sormadım ama bır yıllık bır cıhaz oldugu ıcın buyuk ıhtımalle 3g falan dıye dusunyorum cevap verenlere sımdıden tesekkurler
