amerikadan gelecek iphone ile ilgili yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

knoxksb

Üye
    Konu Sahibi
amerikadan gelecek iphone ile ilgili yardım
merhabalar teyzem amerikada kullandıgı ıphone bana getırecek fakat telefonu gostermıs oradakı telefoncu bu ıphone kılıdı açılmayan iphonelardan demış bole bır durum gercekten varmı yokmu onu merak edıyorum bu arada gelecek cıhaz maalesef ıphone 4 deıl sormadım ama bır yıllık bır cıhaz oldugu ıcın buyuk ıhtımalle 3g falan dıye dusunyorum cevap verenlere sımdıden tesekkurler
 


knoxksb

Üye
    Konu Sahibi
bir kişi bile cevap yazamamış hiç bilgisi olan yokmu arkadaşlar konu ile ilgili
 
ihlass

ihlass

Üye
herhalde bilen yok arkadaş benimde kardeşim şu an amerikada, oda kendine bi tane getirmek istiyo ve aynen seninki gibi bilgi almak istemişti, bana sordu ama bende benzeş konu gördüğüm için girmiştim belki yazan vardır diye baktım cevap yokmuş.
bekliyelim bakalım belki yazan olur.
 

OğuzcanAbi

Üye
turkcell de açıolar pasoportla 5 tl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt