amazon dan türkiyeye kargo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
amazon dan türkiyeye kargo
direk gelmesi ile ordan bir akrabanın evine göndertip ordan türkiyeye kargolaması arasında fark olurmu gümrük vs ?
 
alacağın şey çok pahalı birşey değilse sıkıntı olmaz geçer sınır 150 euroydu sanırım

akraba evi derken akraba türkiye de değil mi zaten ne fark edecek anlamadım
 
    Konu Sahibi
300 dolar ama kargo hariç amerikada yaşayan akrabanın adresini verip oraya gidecek oda kargoyla türkiyeye gönderecek ?
 
300 dolar ama kargo hariç amerikada yaşayan akrabanın adresini verip oraya gidecek oda kargoyla türkiyeye gönderecek ?


akraba gönderirken gümrükten takılıp takılmayacağı ne malum alacağın ürün elektronik değilse büyük ihtimal sınırı aşsa da takılmaz ama elektronik üründe takılma ihtimali yüksek.
 
    Konu Sahibi
yoksa ben verejek 360 dolar

- - - Eklendi - - -


elektronik ürün abi kutu boyutuna bağlıda olabilirmi olmadı bi 20 lira sıkıştırırız gümrüktekilere
 
yoksa ben verejek 360 dolar

- - - Eklendi - - -



elektronik ürün abi kutu boyutuna bağlıda olabilirmi olmadı bi 20 lira sıkıştırırız gümrüktekilere

ben içerikle alakalı diye biliyorum kutu boyutunun fazla etkisi olacağını sanmam.Ancak şöyle yaparsan daha iyi akraban alsın ürünü hediye paketi yaptırsın ve gift olarak göndersin bu şekilde gümrükte bir sorun yaşayacağını sanmıyorum diğer türlü sıkıntı olabilir.
 
    Konu Sahibi
oda olabilir amazondan direkt gift yaptırsam ozaman olurmu.

hiç alışveriş yaptınmı abi amazondan ? nasıl oluyo bu işler
 
amazondan yapmadım ama ebayden yaptım genelde satıcıyla konuşup hediye olarak gönderilmesini sağlıyordum üzerinde fiyatta olmayınca gümrükte hiç sorun yaşamadım.
 

Mert

Üye
Benim bildiğime göre 100 doların üstündeki ürünler için %20 gümrük vergisi ödeyip Türkiye'ye sokabilirsin.
 
    Konu Sahibi
Memura göre değişiyormuş o illa 75 dolari geçti diye vergi almiyorlarmiş
 
hediye olarak sokacaksın kardeşim üzerinde fatura falan olmayacak böylece para falan ödemeyeceksin.Faturalı falan sokarsan ürünü unut şimdiden diyeyim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...