Amatör rap kaydı aldım sizce nasıl?

Sponsorlu Bağlantılar

134ugurcan

134ugurcan

Üye
    Konu Sahibi
Amatör rap kaydı aldım sizce nasıl?
Arkadaşlar amatör rap kaydı aldım sizce nasıl dinler misiniz ve fikirlerinizi söyler misiniz?


 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx ve TeknoÖmer


xdliler

xdliler

Üye
güzel olmuş kardeş sesin güzel :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 134ugurcan
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Güzel olmuş, tebrikler. :alkis:
Sesin de güzel.
 
  • Beğen
Tepkiler: 134ugurcan
134ugurcan

134ugurcan

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim arkadaşlarım gerçekte senin sesin böyle değil diyor benim yazdığıma ve kayıt aldığıma inanmıyorlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer
xdliler

xdliler

Üye
bu mikrofon biraz kaliteliymiş önerebileceğin bir mikrofon varmı ? iyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: 134ugurcan ve TeknoÖmer
134ugurcan

134ugurcan

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: xdliler
134ugurcan

134ugurcan

Üye
    Konu Sahibi
Yok ya valla kendi çapımda yapıyorum 3 5 arkadaşa yolluyorum dalga geçtiler :D sinirlendim en iyisini yapıcam bide ev boş olsa tekrar kayıt alcamda ev boş olmuyor :D
 
xmustx

xmustx

Üye
arabesk rap diye yırtınan ergenlere gelsin.saçma sözler ve müzikler içermeyen güzel bi şarkı olmuş.tebrik ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: 134ugurcan
redfoxqq

redfoxqq

Üye
Amator birine gore iyi olms :) biraz daha hızlı söyleyip ritimle daha uyumlu olsaydın super olurdu :) elindeki imkanla yine de iyi iş çıkarmışsın
 
  • Beğen
Tepkiler: 134ugurcan
134ugurcan

134ugurcan

Üye
    Konu Sahibi
Amator birine gore iyi olms :) biraz daha hızlı söyleyip ritimle daha uyumlu olsaydın super olurdu :) elindeki imkanla yine de iyi iş çıkarmışsın
Hızlı söylemeye çalıştımda öyle daha kötü oldu :D Yorum için teşekkürler :D
 
levasinay

levasinay

Üye
Rapi bırak şiir falan yaz bence, rap yapmak öyle basit bir olay değil...
 
  • Beğen
Tepkiler: 134ugurcan

43wolf43

Üye
buda benim ki kardeşim dinleyip fikrini söyleyebilirsin :)
 
-Rainman-

-Rainman-

Üye
Adam akıllı bi mikrofonla kayıt yaparsan harika olur :spr
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke Er

43wolf43

Üye
önerebileceğin bi mikrofon var mı fiyat ve resmini yollayabilir misin ?
 


Üst Alt